Helena Pěluchová |
Vztahuje se k |
Diskonty mění sebe i trh17.února » Zboží a Prodej Zákazník už nechce „pouze diskont“, chce službu a výběr. A tak se tyto obchodní řetězce přizpůsobují a jsou v této proměně úspěšné. Klasický diskont se v Česku mění. Spotřebitelům je nabízena nadprůměrná šíře sortimentu. Velkou roli hraje i počet po… Diskonty v Česku posilují. Je to dobře nebo špatně?15.prosince » prvnízprávy.cz Výdaje českých spotřebitelů v maloobchodě pokračují v růstu. Podle výsledků maloobchodního auditu společnosti Nielsen zaznamenaly tržby v třetím kvartálu tohoto roku nárůst o 4 % oproti stejnému období předcházejícího roku.Tato a další inforace byly… Maloobchod se mění a pokračuje v růstu11.prosince » iProsperita.cz Výdaje českých spotřebitelů v maloobchodě pokračují v růstu. Podle výsledků maloobchodního auditu společnosti Nielsen zaznamenaly tržby v třetím kvartálu tohoto roku nárůst o 4 % oproti stejnému období předcházejícího roku. Zboží&Prodej 5/2019: Opalovací sezona se prodlužuje23.května » Zboží a Prodej Česká domácnost za opalovací kosmetiku utratí 302 korun za rok, nakupuje ji průměrně dvakrát ročně, převážně v letních měsících. Nákupní sezona se však přizpůsobila změně klimatu a trvá od dubna až do července. V srpnu nákup postupně ochládá. Ačkoli… |
Tomáš Prouza
- Český ekonom
|