15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Jitka Vysekalová

Vztahuje se k

Marketérem roku se stala Ivana Janečková z Duhovky

19.května » MediaGuru
Česká marketingová společnost vyhlásila vítěze soutěže Marketér roku. Hlavní cenu si odnesla Ivana Janečková z Duhovka Group.

Výsledky Marketér roku 2021 a rozhovor s Jitkou Vysekalovu, čestnou prezidentkou ČMS

23.května » RadioTV
Česká marketingová společnost včele s docentkou PhDr. Jitkou Vysekalovou, Ph.D., čestnou prezidentkou ČMS a Ing. Tomášem Davidem, prezidentem ČMS vyhlásila oficiální výsledky 17. ročníku soutěže Marketér roku 2021. V podvečer 19. května 2022 ...

Úspěch pořadu Saskie Burešové po drzostech Kotka: Odbornice na reklamu řekla důvody

12.dubna » Blesk.cz
V případu mediální přestřelky oblíbené moderátorky Saskie Burešové (75) a herce Vojty Kotka (34) se potvrdilo známé pravidlo, že negativní reklama je také reklama. Poté, co Burešovou Kotek veřejně urazil, raketově stoupla sledovanost jejího Kalendár…

Studie: Češi a reklama 2022

7.února » Marketing Journal
Česká marketingová společnost letos uskutečnila již 39. šetření, ve kterém se zaměřila na postoje české veřejnosti k reklamě. Zjistila například, jaké reklamy uživatele obtěžují, že jsou Češi velmi tolerantní k reklamě zahrnujícím sexualitu.

Certifikovaní odborníci ČMS se setkali

28.ledna » iProsperita.cz
Ve středu 26. 1. 2022 se konalo po delší době setkání certifikovaných odborníků ČMS v Klubu Lávka na Novotného lávce v Praze 1.

Barvou roku 2022 bude nový odstín fialové. Má podpořit kreativitu i digitalizaci

22.prosince » Podnikatel.cz
Barvou roku 2022 má být nově vytvořený odstín fialové s názvem Very Peri (PANTONE 17–3938). Střídá tak žlutou a šedou a má především oživit kreativního ducha.

Davy kvůli otevření Primarku v Česku: Expertka řekla, proč si Češi opět stoupli do fronty!

18.června » Blesk.cz
V Česku po měsících příprav otevřel první Primark a vzbudil obrovský zájem nakupujících. Dlouhá fronta se táhla až do horní části Václavského náměstí, někteří nedočkavci se do budovy dobývali už o den dříve! Jitka Vysekalová z České marketingové spo…

Češi a reklama 2021 (1.)

Zadavateli výzkumu byla Česká marketingová společnost (ČMS), POPAI CE a České sdružení pro značkové výrobky (ČSZV). Šetření realizovala výzkumná agentura ppm factum research. Autorka a zakladatelka výzkumu Jitka Vysekalová, k tomu říká: „Výzkum prob…

Regionální TV: Pandemie změnila reklamu a zdůraznila roli marketingu. Vládní videa k očkování nenahradí kampaň

ParlamentníListy.cz ve spolupráci s RegionálnítelevizíCZ přináší čerstvé video-aktuality z celé České republiky. Televizní program s názvem regionalnitelevize.cz mediálně propojuje všechny regiony České republiky a na jednom místě přináší aktuální z…

Studie: Češi a reklama 2021

28.ledna » Marketing Journal
Česká marketingová společnost představila výsledky 38. šetření, ve kterém zkoumala postoje české veřejnosti k reklamě. Zjišťovala, co lidem na reklamách vadí, co od nich očekávají, a jak jim pomáhají při nákupu. Nově navíc přibyla otázka, zda a jak …

Žlutá a šedá. V duchu těchto barev se ponese rok 2021

5.ledna » Podnikatel.cz
[4 minuty čtení] Pantone Color Institute opět oznámil barvu roku v podobě žluté a šedé. Pro 2021 se tedy jedná o barvy dvě, což se stalo naposledy v roce 2016. Pantone vyhlašuje barvy roku už přes 20 let a ovlivňuje tak jak průmyslová odvětví nebo d…

Tato informační stránka o Jitka Vysekalová zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Jitka Vysekalová" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes