Martin Ayrer |
Vztahuje se k |
Influenceři pronikají do politiky. Využívá je prezident Petr Pavel, Úřad vlády i poslanci3.dubna » E15.cz Těsně vedle politiků a úřadů se začínají stále častěji objevovat influenceři a vlivné mediální projekty. Vazby, které dříve byly mezi novinářem a politikem nemyslitelné, se dnes stávají běžnou realitou. Hledání nových hranic ukazuje, že tradiční méd… Krahulík rozšířil produktovou řadu Na Gril12.dubna » Marketing&Media Jednotný obalový design celé řady navrhla agentura Loosers. V obchodech bude oproti minulým letům zalistováno širší portfolium. RozhovorProdáváme šperky do interiéru12.dubna » Marketing&Media Prodej luxusního designu funguje jako trh s uměním. Kdo pozná nadhodnotu kvality, cenu už tolik neřeší, říká Eva Kozarová. Šéfkou eventů Economie je Martina Kaloušová11.dubna » Marketing&Media Vydavatelství Economia opět obsadilo pozici „head of events“. Novou šéfkou eventového oddělení se stala Martina Kaloušová, která byla ředitelkou eventů časopisu Forbes a v posledních dvou letech spolupracovala se společností Accolade nebo s úspěšným… Velikonoční POS realizace lákají na beránka i rum11.dubna » Marketing&Media Velikonoce jsou pro obchodníky hned po Vánocích dalším obdobím, kdy mohou přijít s nápaditým vystavením. V obchodech převažují realizace s tematikou pečení a alkoholu. Například shop in shop od Daga pro společnost Orkla, který představuje produkty z… KomentářRozšířená realita posouvá e-commerce na další úroveň11.dubna » Marketing&Media Pozitivní vliv využití rozšířené reality (AR) na konverzi i návratnost investic pozorujeme jak při samotném využití pro značky a firmy, tak při usnadnění nákupů na sociálních sítích. Ayrer odešel z komunikace UK do agentury11.dubna » Marketing&Media Martin Ayrer odešel z vedení marketingu Univerzity Karlovy. Nově působí v agentuře AMI Communications na pozici senior konzultanta. V minulosti byl například mluvčím ČSSD. „Po čtyřech letech jsem se rozhodl pro další velkou profesní výzvu. Velmi děk… Značkám se i nezvyklé spolupráce vyplácejí11.dubna » Marketing&Media Mezi brandy sílí trend uvádění společných produktů či služeb. Získávají více pozornosti i zákazníků. Rozmachu překážejí obavy, aby jeden „nepřetáhl“ ten druhý. Online je už v ceníkových cenách před TV11.dubna » Marketing&Media Internetová reklama podle nových dat Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) a agentury Median meziročně rostla o 22 procent. Online je prý nejsilnějším mediatypem. Šéf rozhlasové rady Šafařík končí. Prý je moc vytížený v práci13.dubna » Lidovky.cz Šéf rozhlasové rady Petr Šafařík rezignuje k 31. březnu. Důvodem má být vytížení v hlavním zaměstnání. Na začátku ledna však vzniklo podezření, že některé své kroky konzultoval s premiérem Bohuslavem Sobotkou. Vyplývá to z uniklých e-mailů předsedy … Konference Jak dál s řešením pandemie covid-19?17.března » Protext Praha 17. března 2021 (PROTEXT) - Rok s covid-19. A jak dál? Diskusní konference Univerzity Karlovy se koná už ve středu 24. března Univerzita Karlova připravuje diskusní on-line konferenci s názvem "Rok s covid-19. A jak dál?", která proběhne živě … |
|