|
Vztahuje se k |
Sílu instinktu bez potřeby slov ukazuje Carnilove v nové kampani8.července » Marketing&Media Sázkou na dynamický vizuální příběh chce zaujmout značka Carnilove ze skupiny Vafo v nové brandové kampani. Článek Sílu instinktu bez potřeby slov ukazuje Carnilove v nové kampani se nejdříve objevil na MAM . Čokoláda ke sledování televize. Orion zahajuje novou soutěžní kampaň7.října » Marketing&Media V reakci na pandemii a rostoucí oblibu sledování televize přichází Orion se soutěžní kampaní o televizi značky Samsung. Součástí je krátký reklamní spot, intenzivní podpora v místě prodeje, propagace na internetových videoportálech a sociálních sítí… Hašlerky mění koncept, sází na bajku se sovou12.září » MediaGuru Hašlerky uvádí nový komunikační koncept „Zůstaň originál“. Pro kreativní zpracování volí formu bajky. |
|