Martin Dolský |
Vztahuje se k |
PROTEXT: PENAM získal prestižní ocenění SuperBrands 20243.října » Za krásnější Vimperk Praha 3. října 2024 (PROTEXT) – PENAM, přední český výrobce pečiva, se může pochlubit dalším významným oceněním – titulem SuperBrands 2024. Toto prestižní uznání je udělováno značkám, které si získaly mimořádný respekt a důvěru spotřebitelů díky svý… PENAM získává prestižní ocenění SuperBrands 20243.října » Protext Praha 3. října 2024 (PROTEXT) - PENAM, přední český výrobce pečiva, se může pochlubit dalším významným oceněním – titulem SuperBrands 2024 . Toto prestižní uznání je udělováno značkám, které si získaly mimořádný respekt a důvěru spotřebitelů díky sv… Zboží&Prodej 8/2024: Snídaním vévodí rozmanitost26.srpna » Zboží a Prodej Ať už si zákazníci chtějí vychutnat rychlou a chutnou snídani doma, v práci, nebo hledají vydatnou porci energie pro sportovní aktivity či klidný a pohodový brunch s rodinou, v obchodě by měli najít vše, co potřebují. Důraz je přitom kladen na chuť,… Zboží&Prodej 8/2023: Snídaňové cereálie stále rostou4.září » Zboží a Prodej K snídani spotřebitelé čím dál tím více vyhledávají zdravější a vyváženější varianty stravy. I proto roste prodej cereálií, u kterých jsou při výběru preferována větší balení, ale rovněž praktická jednoporcová určena na cesty. Důležitou roli při výb… Marketérem roku se stala Ivana Janečková z Duhovky19.května » MediaGuru Česká marketingová společnost vyhlásila vítěze soutěže Marketér roku. Hlavní cenu si odnesla Ivana Janečková z Duhovka Group. Zboží&Prodej 3/2023: Zájem míří na základní druhy pečiva3.dubna » Zboží a Prodej Loňský rok byl pro pekárenství velmi náročný. Surovinová i energetická krize vedla ke změnám v chování spotřebitelů a pekáren. Obchodníci i výrobci v podstatě jednohlasně potvrzují, že spotřebitelé kupují pečiva méně, při nákupech se řídí cenou a za… Zboží&Prodej 3/2022: Spotřebitelé se vracejí k čerstvému pečivu25.dubna » Zboží a Prodej Po předloňském prvním pandemickém roce, který kategorii pečiva a cukrářských produktů výrazně poznamenal, lze loňský vývoj označit za jakýsi návrat k zavedeným pořádkům. Spotřebitelé opět začali více nakupovat čerstvé pečivo a zvýšila se rovněž frek… Zboží&Prodej 3/2022: Spotřebitelé se vracejí k čerstvému pečivu23.března » Zboží a Prodej Po předloňském prvním pandemickém roce, který kategorii pečiva a cukrářských produktů výrazně poznamenal, lze loňský vývoj označit za jakýsi návrat k zavedeným pořádkům. Spotřebitelé opět začali více nakupovat čerstvé pečivo a zvýšila se rovněž frek… Zboží&Prodej 11-12/2021: Mezinárodní potraviny jsou vítanou změnou30.prosince » Zboží a Prodej Češi milují českou kuchyni. Na druhou stranu roste počet těch, kteří se nebojí experimentovat a zkoušejí uvařit i něco z mezinárodní gastronomie. Proto se na pultech prodejen objevují v čím dál větší míře italské, francouzské, španělské, asijské, al… PENAM vsadil u nových produktů na trendy příchutě a online komunikaci21.prosince » FeedIT.cz Ke konci roku uvedla společnost PENAM na trh hned tři produktové novinky a rozšířila tak svůj sortiment sladkého pečiva. Swing s pudinkovou náplní je novinkou z prémiové řady Ze srdce sladké, do níž patří výrobky jedinečné složením a kvalitou těsta … Kaspersky mění PR agenturu v ČR. Nově spolupracuje s Taktiq Communications28.října » Marketing&Media Společnost Kaspersky zaměřená na kybernetickou bezpečnost uzavřela výběrové řízení na novou PR agenturu v České republice. Spolupráci s vítěznou Taktiq Communications zahájí už od listopadu 2020. Hlavní úlohou Taktiqu bude informovat o kybernetickýc… Nástěnný seznam úkolů v režii robota. Německý Hornbach zaujal muralem28.října » Marketing&Media Pro řetězec Hornbach v Německu vytvořila agentura Mediaplus ve spolupráci s Heimat Werbeagentur zajímavou OOH instalaci. V Drážďanech na stěně domu o rozloze 400 metrů čtverečních vznikl před zraky kolemjdoucích nový mural. Velkoplošnou malbu tvořil… |
|