Marcin Glogowski |
Vztahuje se k |
Jak revoluce v e-commerce ovlivnila spotřebitelská práva?10.března » FeedIT.cz 15. března 1962 John F. Kennedy definoval čtyři základní práva spotřebitele: právo na informace, výběr, bezpečnost a zastupování. Rozsáhlé používání internetu změnilo koncept spotřebitelských práv, který nyní musí vyhovět novým potřebám kupujících. … PayPal: Drtivá většina Čechů se obává hackerů a zneužití osobních údajů12.února » ChannelWorld Celkem 65 % účastníků průzkumu uvedlo, že má strach, že by jejich citlivé finanční informace mohly skončit v rukou hackerů. PayPal proto upozorňuje, že je mimořádně důležité v oblasti m-commerce dbát na bezpečnost. Většina Čechů se bojí hackerů a nezákonného používání jejich osobních údajů10.února » FeedIT.cz Den bezpečnějšího internetu, který připadá na 11. února, si klade za cíl zvýšit povědomí o vznikajících online problémech a poučit uživatele o tom, jak s nimi zacházet. Podvod, ztráta citlivých dat, škodlivý obsah a nenávistné řeči jsou jen některé … Sedm kroků ke dvojnásobné sváteční radosti. A zisku4.prosince » FeedIT.cz Než vypukne předvánoční nákupní horečka, se chce společnost PayPal podělit o nejvýznamnější trendy s obchodníky, kteří by chtěli před koncem roku zvýšit zisky. Celosvětově nejoblíbenější je nakupování pomocí mobilního telefonu nebo tabletu – letos t… Marcin Glogowski (PayPal): Peníze nefungují pro dost lidí tak, jak by měly3.prosince » Peak.cz Generální manager pro střední a východní Evropu společnosti PayPal Marcin Glogowski si pochvaluje působení na českém trhu, který zahrnuje více než 40 tisíc e-shopů. Podle Glogowského se PayPal snaží pro celosvětově zhruba 300 milionům uživatelů zaji… „Černý pátek“ a „kyber pondělí“ mají rádi kupující i podvodníci28.listopadu » Reseller Magazine Online Obliba tzv. černého pátku a kyber pondělí neustále roste - 93 % dotázaných českých zákazníků ví o jejich existenci. Pro třetinu spotřebitelů generace Z (18-24 let) a generace mileniálů (25-40 let) se nakupování v tyto dny již stalo tradicí. To se pr… „Černý pátek“ a „kyber pondělí“ mají rádi kupující stejně jako podvodníci25.listopadu » FeedIT.cz Během předvánoční nákupní sezóny stoupá prodej až desetinásobně a každý třetí Čech hledá na internetu výhodné nabídky. Zároveň až o 18 % stoupá počet podvodů – a to je důvod, proč je důležité zvolit ověřenou platební metodu. Obliba tzv. černého pátk… Jak se české malé a střední firmy zapojují do byznysu digitální Evropy22.března » Živé.sk Malé a střední firmy tvoří 99% všech firem v Evropské unii, poskytují tak 2/3 pracovních míst a jsou hybnou silou ekonomiky regionu (CZ) Jak se české malé a střední firmy zapojují do byznysu digitální Evropy21.března » Průmysl & Ekonomika Malé a střední firmy tvoří 99% všech firem v Evropské unii, poskytují tak 2/3 pracovních míst a jsou hybnou silou ekonomiky regionu1. České SMB podniky participují na byznysu digitální Evropy21.března » BusinessIT.cz Malé a střední podniky tvoří 99 procent všech firem v Evropské unii. Vytvářejí zhruba dvě třetiny pracovních míst. Čtvrtina SMB podniků ze zemí EU se zapojuje do přeshraničního obchodu, mezi těmi, které používají služby PayPal, je to ale až 84 proce… Jak se české malé a střední firmy zapojují do byznysu digitální Evropy21.března » Reseller Magazine Online Součástí bílé knihy Small Business Growth in Europe (Růst malých firem v Evropě) je analýza vzorové sady dat zahrnující údaje o 157 636 malých firmách, které s pomocí společnosti PayPal přijímají digitální platby v 28 zemích Evropské unie. Z výsledk… PayPal: Téměř čtvrtina českých malých a středních firem prodává produkty on-line20.března » ChannelWorld České malé a střední firmy uskutečnily 53 % z celkového objemu plateb mimo EU, což je řadí na třetí příčku mezi zkoumanými zeměmi EU. Podle PayPalu navíc patří do skupiny podniků, které exportují více mimo Evropskou unii než v rámci ní. |
|