Petr Hajda |
Vztahuje se k |
Jak vzniká produktový obal, díky kterému v obchodě vyniknete9.října » HR-News.cz Ať už se nám to líbí, nebo ne, lidé soudí podle obalu. A nejen knihy. V dnešní uspěchané době může právě obal hrát klíčovou roli v tom, zda si zákazník váš výrobek vybere, nebo ne – bez ohledu na to, jak kvalitní produkt se ve skutečnosti v obalu sk… Jsme v tom spolu28.dubna » Marketing&Media AdvertorialPackaging jako investice12.října » Marketing&Media Nejdůležitější je to, co je uvnitř? Ne vždy je to pravda. Jakou roli hraje v investicích do brandu obal produktu a jaké jsou jeho současné trendy? O tom si povídáme s Petrem Hajdou, ředitelem divize Packaging brněnské tiskárny POINT CZ. Proč investo… Packaging – vaše nová příležitost na trhu21.června » E15.cz Budování značky je dnes ústředním bodem komunikace úspěšných firem. Díky dostupnosti technologií si budou brzy mnohé výrobky velmi podobné. Jak je od sebe odlišit, když už úroveň služeb nestačí? Odpovědí je správně pojatý obal. |
|