Kristina Hanušová |
Vztahuje se k |
Zavádění nových technologií do retailu se vyplatí2.dubna » MediaGuru Zavádění nových technologií do retailu není snadné, ale nakonec se vyplatí. I to zaznělo k automatizaci a využití umělé inteligence na letošní konferenci Retail Summit. Test nových reklam Air Bank: co odhalila analýza podvědomí?9.října » Marketing&Media Očekávaná změna komunikačního konceptu Air Bank přinesla očekávané rozporuplné přijetí. Jedna věc jsou pocity, druhá data. Neurotesty výzkumné agentury Confess přinesly pozitivní zjištění, ale i jeden velký vykřičník. Článek Test nových reklam Air B… Fanouškovský výzkum: Sparta vládne, VAR prošel, za simulace vyloučení1.dubna » iSport.cz Nejvíce fotbalových fanoušků má v Česku Sparta před Slavií a Baníkem, fotbalová liga táhne především díky své vyrovnanosti a VAR je sice dobrý projekt, ale potřebuje dotáhnout. To mimo jiné vyplývá z exkluzivního výzkumu agentury Confess, který se t… Jeden z pěti lidí ve věku od 30 do 39 let má hypotéku u bankovní instituce19.března » Marketingové noviny 9 procent lidí má hypoteční úvěr a další 2 procenta si ho plánují pro financování svého bydlení pořídit v nejbližším roce. Ve věkové skupině od 30 do 39 let má hypoteční úvěr dokonce 17 procent. Nejvíce si berou hypotéky lidé s vysokoškolským vzdělá… |
Dalibor Špok
- Psycholog
|