|
Vztahuje se k |
Ministerstva sklidila dvě ze čtyř cen za „šmírování“ aneb jak dopadly Ceny Velkého bratra27.března » The Epoch Times Již po dvacáté proběhla soutěž Ceny Velkého bratra, která upozorňuje na problematiku narušování soukromí nebo nelegálního sběru dat. Mezi oceněnými bylo i Ministerstvo vnitra a Ministerstvo pro místní rozvoj za snahy obejít nařízení Evropské unie. T… Co jste nakoupili, kde spíte a s kým. Tohle jsou největší šmíráci uživatelů20.března » Peníze.cz Obchodní řetězce, ale i státní instituce. To jsou čerstvě „ocenění“ ve 20. ročníku soutěže Ceny Velkého bratra, která v Česku každoročně upozorňuje na narušování soukromí uživatelů. Za snahy obcházet regulaci chránící soukromí získalo vnitro ocenění Dlouhodobý slídil19.března » Lupa.cz Ministerstva vnitra a pro místní rozvoj zvítězila ve dvou kategoriích anticeny Velký bratr. Ocenění letos už podvacáté vyhlašovala organizace Iuridicum Remedium (IuRe). Ceny Velkého bratra: narazil na sebe Seznam a Wikipedia. A dva přístupy k internetu18.března » HlidaciPes.org Všechna čtyři ocenění za slídilství vyhlášená v rámci jubilejního dvacátého ročníku Cen Velkého bratra zůstala v Česku. Získala je česká ministerstva, české obchody a skrze výrok člena představenstva Matěje Huška i jednička tuzemského internetu Sezn… Jakub Unger končí jako šéfredaktor webu Seznam Zprávy i v ostatních funkcích16.října » DigiZone.cz Současný šéfredaktor serveru Seznam Zprávy Jakub Unger odchází. Firma to oznámila v tiskové zprávě. Po dohodě s vedením Seznamu končí i ve všech ostatních funkcích, které ve firmě doposud zastával. Od map k akrylům. Milovník MHD vystavuje svoje díla ve stanici metra Muzeum6.září » Novinky.cz Akryly, litografie i mapy, kterými se před lety proslavil, vystavuje Matěj Hušek do 8. září v bývalém komerčním prostoru ve vestibulu stanice metra Muzeum. Mladý umělec s poruchou autistického spektra si říká Maatty. V metru má nyní téměř 30 obrazů,… Šéf Primy Marek Singer: Největší omyl současného marketingu je necílit na starší29.srpna » MEDIAR Generální ředitel jedné z největších mediálních skupin v Česku je přesvědčen, že inzerenti se musejí přizpůsobit posunu v demografii a televize novému světu videa na internetu. |
|