Matouš Hutník |
Vztahuje se k |
Jak už nikdy nemuset nic rozhodnout28.března » Ekonom iHNed.cz Jsme zahlceni názory. Protinázory. Ironickými poznámkami. Vzájemně protichůdnými příběhy a fotkami, u kterých nevíme, jestli nejsou produkty horečného snu umělé inteligence. A pak přijde kolega/manžel/novinář a chce vědět, jak to teda uděláme s tou.… Náš zákazník je chytrý. Zvláštní, náš je debil15.února » Ekonom iHNed.cz Náš zákazník je chytrý. Věta, kterou zpravidla použije osoba, jež se má vyjádřit k návrhu kampaně, s jejíž podobou nesouzní. Povětšinou proto, že je na její vkus trochu moc odlehčená, příliš zjednodušuje nebo se – chraň bůh – pokouší být... Měli jsme se pohádat mnohem dřív18.ledna » Ekonom iHNed.cz Nedlouho před Vánocemi s velkou pompou pražský radní Petr Hlaváček představoval projekt na nové řešení území hlavního nádraží. Vypadal, že se na to náramně těší. Rozjařeně pozval diváctvo na představení nového Hlavá(č)ku. Při něm pak spokojeně... „Zeman prostě táhne.“ HBO vítězí s kampaní Bez vědomí25.listopadu » MEDIAR Herec Jan Vlasák převlečený za prezidenta Miloše Zemana a upozorňující na falešná videa, to je vítěz aktuální Reklamní katovny. Spot od Symbia dosáhl nadprůměrného hodnocení. Na výstavě "Českej soušl" Peppermint vystaví, co jsme nejvíc lajkovali31.května » musicserver.cz Agentura Peppermint spolu se Social Bakers připravila v rámci festivalu United Islands Of Prague výstavu "Českej soušl". Ta představí ty posty v historii českého Facebooku, které vyvolaly ... „Vyhubliny od McCannu nabízí silný citový zásah“13.května » MEDIAR U reklamních katů vítězí Vyhublé hračky pro CARE, následuje nový koncept T-Mobilu od Saatchi & Saatchi. Mobil.cz s Jakubem Kohákem od Acomware katy mírně znechutil. “Ria není o menstruaci, ale o menstrubcích!”6.května » MEDIAR U reklamních katů tentokrát vítězí Symbio s kampaní pro vložky Ria, poprvé obsazenou čistě jen muži. Následují tančící plyšáci pro Billu od McCannu, co oživil hit z devadesátek. “Kofola umí dělat reklamu, na kterou se lidi těší”15.dubna » MEDIAR U reklamních katů boduje příběh lásky dvou chlapců k jedné dívce od WMC Grey. Zaujala i "těžko stravitelná pravda" od McCannu a kampaň k výročí Staropramenu od Future Bakery. “Kampaň Rohlíku je k sežrání, má super printy”8.dubna » MEDIAR S velkým náskokem u reklamních katů vítězí kampaň Rohlik.cz od McCannu. Následuje Ikea od Kaspenu a Triadu. Naopak spoty od Renče pro stavebniny Pro-doma nenadchly. “Stará dobrá Air Bank. Snad se ještě někdo dívá”6.března » MEDIAR Koncept s duem bankéřů se i po změně agentury líbí a McCannu v Reklamní katovně vynesl prvenství. U poděkování Mitsubishi od zákazníků mají kati za to, že to svět převrací naruby. |
Gabriela Koukalová
- Česká biatlonistka
|