|
Vztahuje se k |
Covid přinesl na pracoviště revoluci, ale digitální forma práce není všespásná7.února » Kurzy.cz Pandemie koronaviru změnila způsob práce a přinesla řadu nových věcí. „Vedle home office a hybridního způsobu práce, které mnoho lidí už nevnímá jako benefit, ale jako standard, se stále více diskutuje work life balance či well-being,“ říká Martina&… Propadlé stravenky pomáhají seniorům v nouzi20.ledna » Kurzy.cz Našli jste v peněžence nebo v šuplíku papírové stravenky Sodexo Gastro Pass jejichž platnost vypršela 31. prosince 2021? Rozhodně je nevyhazujte. Stejně jako v loňském roce je totiž můžete ve spolupráci s jejich poskytovatelem, společností Sodexo Be… Nejvýhodnější stravenka má nově hodnotu 150 korun29.prosince » Kurzy.cz Jako každý rok i letos Ministerstvo práce a sociálních věcí zvyšuje od 1. ledna 2022 hodnotu stravného na pracovních cestách na 118 korun na den. Letos je změna výraznější, což je dáno především vysokou inflací, která na konci roku 2021 dosahuje 6 %. Stravenky pomáhají zaměstnancům v době zdražování30.listopadu » Kurzy.cz Ačkoli stravenky patří k nejběžnějším benefitům, mnoho zaměstnavatelů nevyužívá jejich potenciálu naplno. Přitom je to jeden z nejsnazších a nejefektivnějších způsobů, jak zaměstnancům „přilepšit“ a odměnit je za jejich loajalitu a vysoké pracovní... Firmy (nejen) na Vánoce zabodují univerzálními poukázkami26.listopadu » Kurzy.cz Agentura B- inside před časem realizovala výzkum trh u, do kterého se zapojilo 275 respondentů zfirem všech velikostí zcelé republiky. Zvýzkumu vyplynulo, že mezifiremními vánočnímidárky, které lidé nejčastěji dostávají, vede víno, káva nebo cukrovi… Lidé chtějí jako firemní dárek alkohol nebo dárkové poukázky, o reklamní předměty nestojí19.listopadu » OnBusiness.cz Mezi firemními dárky, které lidé dostávají, vede víno, káva nebo cukrovinky. Na druhou stranu většina (64 %) by nejvíce ocenila univerzální dárkové poukázky. Podle průzkumu agentury B-inside pro Sodexo Benefity ale poukázky svým obchodním partnerům … Češi ocení jako firemní dárek alkohol. Klíčenku mají za špatný vtip, ukázal průzkum9.října » Aktuálně.cz Reklamní předměty jako dárek Češi podle průzkumu skutečně nemusí. A příliš nadšeni nejsou ani z kalendářů. Firemní dárky: Lidé chtějí alkohol nebo dárkové poukázky, reklamní předměty považují za špatný vtip7.října » FeedIT.cz Mezi firemními dárky, které lidé dostávají, vede víno, káva nebo cukrovinky. Na druhou stranu většina (64 %) by nejvíce ocenila univerzální dárkové poukázky. Podle průzkumu agentury B-inside pro Sodexo Benefity ale poukázky svým obchodním partnerům … |
|