Martin Jiruška |
Vztahuje se k |
Tyčinka Deli slaví narozeniny. Oblíbené pochoutce je už čtyřicet let14.května » iDNES.cz Před čtyřiceti lety sjela z výrobní linky první čokoládová tyčinka Deli. Novinka, která na tehdejším československém trhu neměla prakticky konkurenci, zůstává populární i dnes a i po nástupu kapitalismu odolává tlaku nadnárodních značek. Každoročně … Nestlé: Pokud chceme jet na vlně nutričních trendů, musíme být rychlejší30.května » MediaGuru O nové značce Yes!, o vstupu Kofily do televize i o plánech s Ledovými kaštany a Sójovými řezy hovoří brand manažer Martin Jiruška z Nestlé. Nestlé uvádí na trh ořechové a ovocné tyčinky Yes!18.března » MEDIAR Producent potravin a nápojů Nestlé vstupuje na trh s novými tyčinkami značky Yes! s vysokým obsahem vlákniny a proteinu převážně z ořechů. K dostání jsou ve Velké Británii, kde se i vyrábí, v Nizozemsku, v Česku a na Slovensku. V dalších zemích budo… Nestlé v ČR rozvíjí „zdravější“ strategii, uvádí značku Yes!14.března » MediaGuru I v Česku rozvíjí Nestlé svou strategii, v níž se soustředí na zdraví. K portfoliu tyčinek nyní přidává jejich zdravou variantu pod značkou Yes!. |
ŠKODA AUTO a.s.
- Automobilová výroba a výroba dopravních prostředků
|