Lubomír Kadaně |
Vztahuje se k |
Africké fairtradové růže mají nižší dopady na životní prostředí než ty z evropských skleníků13.února » FeedIT.cz Praha, 13. února 2024 – Svatý Valentýn tradičně zvyšuje prodeje květin a přirozeně také oživuje debatu o tom, za jakých podmínek jsou řezané květiny prodávané na našem trhu pěstovány a … Continue reading Africké fairtradové růže mají nižší dopady na… Africké fairtradové růže mají nižší dopady na životní prostředí než ty z evropských skleníků13.února » Protext Praha 13. února 2024 (PROTEXT) - Svatý Valentýn tradičně zvyšuje prodeje květin a přirozeně také oživuje debatu o tom, za jakých podmínek jsou řezané květiny prodávané na našem trhu pěstovány a jak se k nám dostávají. „Fairtradové růže z Keni mají p… Africké fairtradové růže mají nižší dopady na životní prostředí než ty z evropských skleníků13.února » Metro Praha 13. února 2024 (PROTEXT) - Svatý Valentýn tradičně zvyšuje prodeje květin a přirozeně také oživuje debatu o tom, za jakých podmínek jsou řezané květiny prodávané na našem trhu pěstovány a jak se k nám dostávají. „Fairtradové růže z Keni mají p… Jak přesvědčit zákazníky, aby sáhli po zboží s certifikací Fairtrade23.listopadu » Marketing&Media Banány patří mezi nejpopulárnější exotické ovoce u nás. Jak docílit, aby zákazníci chtěli kupovat právě fairtradové banány? Článek Jak přesvědčit zákazníky, aby sáhli po zboží s certifikací Fairtrade se nejdříve objevil na Marketing & Media . Prodej zboží s etickou certifikací Fairtrade v ČR loni vzrostl: každý Čech vypil v průměru 16 šálků férové kávy13.června » EnviWeb.cz V loňském roce vzrostly na českém trhu prodeje všech klíčových komodit s etickou certifikací Fairtrade. Ta označuje produkty, za něž pěstitelé dostali odpovídající odměnu a které vznikly bez zapojení dětské práce a ničení životního prostředí. Nejvíc… Zájem Čechů o fairtrade zboží roste. Loni nejvíce kupovali kakao, kávu nebo bavlnu9.června » Český rozhlas 16 šálků kávy s certifikátem fairtrade. Tolik v průměru vypil loni každý Čech. Vyplývá to z údajů organizace Fairtrade Česko a Slovensko. Právě takzvané etické zboží, které podporuje pěstitele v převážně rozvojových zemích, je mezi českými zákazníky… Prodej zboží s etickou certifikací Fairtrade v ČR loni vzrostl: každý Čech vypil v průměru 16 šálků “férové” kávy8.června » Tretiruka.cz V loňském roce vzrostly na českém trhu prodeje všech klíčových komodit s etickou certifikací Fairtrade. Ta označuje produkty, za něž pěstitelé dostali odpovídající odměnu a které vznikly bez zapojení dětské práce a ničení životního prostředí. Nejvíc… Prodej zboží s etickou certifikací Fairtrade v ČR loni vzrostl: každý Čech vypil v průměru 16 šálků “férové” kávy6.června » FeedIT.cz Praha, 6. června 2023; V loňském roce vzrostly na českém trhu prodeje všech klíčových komodit s etickou certifikací Fairtrade. Ta označuje produkty, za něž pěstitelé dostali odpovídající odměnu a které … Continue reading Prodej zboží s etickou certi… Rostoucí náklady, nízké příjmy, klimatická změna a riziko dětské práce: Světový den pro fair trade připomíná problémy pěstitelů11.května » FeedIT.cz Praha, 11. května 2023 – Už od roku 2002 si každý rok druhou květnovou sobotu připomínáme Světový den pro fair trade, který je věnován podpoře spravedlivého obchodu. Jeho smyslem je … Continue reading Rostoucí náklady, nízké příjmy, klimatická změna… Termosku ranní kávy v Kolumbii nejde vynechat. Co znamená Fairtrade pro pěstitele kávy z pohoří Sierra Nevada?21.listopadu » Tchibo Organizace Fairtrade sdružuje po celém světě bezmála dva miliony pěstitelů, z toho přes 830 000 pěstitelů kávy. Nabízí jim férové výkupní ceny a příplatky, které pro ně často znamenají důstojnější život. Jedním z pěstitelů je i Bladimir Pacheco z ko… Nová kampaň budující povědomí o značce Fairtrade staví na kontrastech16.listopadu » Marketing&Media Organizace Fairtrade Česko a Slovensko spustila kampaň na prohloubení povědomí o známce Fairtrade a jejích přínosech pro pěstitele. Článek Nová kampaň budující povědomí o značce Fairtrade staví na kontrastech se nejdříve objevil na Marketing & Media… |
|