|
Vztahuje se k |
Eliška Vidomus: Dopravní výchova nestačí. Děti ochrání až proměna měst a jejich ulic5.září » Ekolist Na začátku nového školního roku, kdy se děti vrací z prázdnin v přírodě zpět do svých domovů, se opět ukazuje, že pro bezpečný pohyb dětí v našich městech a obcích se v Česku stále dělá málo. Přitom právě děti patří k nejaktivnějším chodcům – a záro… Samotná dopravní výchova děti neochrání. Potřebná je proměna měst a ulic3.září » Moderní obec Na začátku nového školního roku se opět ukazuje, že pro bezpečný pohyb dětí v našich městech a obcích se v […] Dopravní výchova nestačí. Děti ochrání až proměna měst a jejich ulic3.září » Britské listy Na začátku nového školního roku, kdy se děti vrací z prázdnin v přírodě zpět do svých domovů, se opět ukazuje, že pro bezpečný pohyb dětí v našich městech a obcích se v Česku stále dělá málo. Přitom právě děti patří k nejaktivnějším chodcům – a záro… Město jako chameleon – zabydlet asfalt i beton barvami25.července » ČRo Blanka Klimešová z organizace Pěšky městem popisuje dvě zdárné realizace taktického designu, které vylepšily prostor před pražskými školami. Prostor před smíchovskou ZŠ Grafická i ZŠ Mikoláše Alše na Suchdole se proměnil se zapojením žactva. Ilustrá… Je nutné, aby čtvrtina dětí jezdila do školy autem? A myslí česká města na chodce?23.září » ČRo Proč je dobré chodit pěšky? Myslí česká města na chodce? V čem spočívá koncept patnáctiminutového města? Jak vypadá bezpečný přechod? Je opravdu nutné, aby čtvrtina dětí jezdila do školy autem? Co nabízí portál Chodci sobě? Může udělat velkou radost… Blanka Klimešová ze spolku Pěšky městem: Je nutné, aby čtvrtina dětí jezdila do školy autem?22.září » ČRo 2 - Praha Proč je dobré chodit pěšky? Myslí města na chodce? Jak vypadá bezpečný přechod? Je opravdu nutné, aby čtvrtina dětí jezdila do školy autem? Co nabízí portál Chodci sobě? Každý čtvrtý prvňák vnímá cestu do školy jako nebezpečnou. V Praze nabízí pomoc program Bezpečné cesty do školy31.ledna » Moderní obec Děti patří k nejzranitelnějším účastníkům dopravního provozu. Při cestě do školy musí často překonávat rušné komunikace. Okolí škol, kde se […] Parkovací místa zmenšují prostor pro chodce. Auta jsou na špičce hierarchie, varuje antropoložka28.října » Zdopravy.cz Městské dálnice jsou podle spolku Pěšky městem pozůstatkem komunismu. Ulice jsou moc široké, pomoci by mohly zpomalovací pruhy. Z okolí škol vyhání auta. Expert se nad nařízením v jedné z ulic podivuje, rodiče se neshodnou7.září » CNN Prima NEWS Základní a mateřské školy v Praze se čím dál častěji zapojují do projektu Školní ulice. Třeba v sedmém pražském obvodě jde ve spolupráci s městskou částí o šest škol. V přilehlých oblastech kvůli iniciativě přibyly časově omezené zákazy vjezdu i doh… Blanka Klimešová: Taktický urbanismus – vyzkoušejte změnu a už to nebudete chtít jinak7.září » Ekolist Každý chce, aby se cítil dobře v místě, kde žije. O rozvoj měst a obcí se starají městské samosprávy a úředníci státní správy, urbanisté, krajinní architekti, dopravní inženýři a spousta dalších odborníků. Někdy se ale zdá, že drobné změny, které vy… Dopravní nehody v okolí škol: nejvíce v Prostějově, nejméně v Ústí nad Labem4.září » iportaL24.cz Nezisková organizace Pěšky městem se dlouhodobě zabývá dopravní situací v okolí škol. Díky podpoře ministerstva životního prostředí a ve spolupráci s odborníky na sociologii, antropologii a sociální geografii se pustila do rozsáhlého průzkumu, který… |
TOP 09
- Pravicová politická strana
Petr Nečas
- Premiér ČR
ČSSD
- Přední levicová politická strana
|