Adam Klofáč |
Related to |
Stát zadotuje futuristické obchody na venkově. Coop jich otevře desítky19.September » Seznam Zprávy Řetězec Coop chce do konce příštího roku na venkově otevřít 50 prodejen, kde lidé koupí potraviny i v noci bez obsluhy. Stát dokonce pro podobné prodejny připravil nové dotace. Prodejní síla se skrývá v komunikaci28.April » Zboží a Prodej Emoce jsou nejsilnějším nákupním nástrojem a hlavním tvůrcem komunikace značek. Pokud se v místech prodeje zvolí správné, a především vhodné řešení, vystoupí z řady. Tím dojde nejen k navýšení objemu prodejů, ale je to zároveň skvělá příležitost pro… Dnešní obchod je ve znamení revoluce28.December » Marketing&Media Co přinesl rok 2022 do českého retailu? Nadčasové designy a řešení, jedinečné zákaznické zážitky, ale i nové technologie a koncepty, které v českém retailu nemají obdoby. Článek Dnešní obchod je ve znamení revoluce se nejdříve objevil na Marketing &… Koncept, který nestárne ani po letech30.November » Marketing&Media Jak Moris design přizpůsobuje rebrandované prodejny měnícím se potřebám zákazníků Teta drogerie. Článek Koncept, který nestárne ani po letech se nejdříve objevil na Marketing & Media . Intenzivně pracujeme na legislativní změně23.November » Marketing&Media Adam Klofáč z Moris design a Pavel Kozler z Knowinstore rozjeli společný projekt prodejen budoucnosti, mají s ním celoevropské plány. Článek Intenzivně pracujeme na legislativní změně se nejdříve objevil na Marketing & Media . Mototechna Drive: luxus i exkluzivita7.November » Marketing&Media Drahá auta, špičkový servis a nadstandardní péče o klienty — přesně tyto kvality se podařilo Moris designu zanést do konceptu showroomu. Článek Mototechna Drive: luxus i exkluzivita se nejdříve objevil na Marketing & Media . Cílem je překlopit nutnost nákupů v pozitivní emoce1.September » Zboží a Prodej Maloobchod v posledních letech zasáhla modernizace. Poslední dva roky postižené restrikcemi přispěly také k tomu, že ve větší míře nastoupily digitální technologie, a z retailu formují místo, kde se nejen nakupuje. Důraz je kladen i na přírodu a jej… Projekt Footshop od Moris design získal ocenění6.May » Marketing&Media Vítězství v kategorii Interiérový design v soutěži Duhový paprsek za elegantní spojení designu a technického zpracování obdržel letos projekt Footshop. „Velmi nás potěšilo, že i náš projekt Nasyptesi pro obchod Super zoo vyhrál Zvláštní cenu poroty.… Společnost HELUZ vyhlásila vítěze a nový ročník studentské soutěže5.October » Tojesenzace.cz Vítězem soutěže PROJEKTUJEME ENERGETICKY ÚSPORNÝ RODINNÝ DŮM Z CIHELNÉHO SYSTÉMU HELUZ 2021 se stal Adam Klofáč (Střední průmyslová škola stavební Brno Galerie: prodejna Super zoo znovu bodovala27.August » Marketing&Media Přehlednost, jasná vizuální identita a emoce pomáhají Super zoo nejen zvyšovat tržby, ale i uspět v soutěžích. |
|