Vít Krčmář |
Vztahuje se k |
Prodejní síla se skrývá v komunikaci28.dubna » Zboží a Prodej Emoce jsou nejsilnějším nákupním nástrojem a hlavním tvůrcem komunikace značek. Pokud se v místech prodeje zvolí správné, a především vhodné řešení, vystoupí z řady. Tím dojde nejen k navýšení objemu prodejů, ale je to zároveň skvělá příležitost pro… Na sales promotion a merchandisingu se šetří2.září » Zboží a Prodej Podpora prodeje není vždy nutná k uzavření obchodu, tedy k prodeji zboží či služeb. Avšak dost často pomáhá zákazníkovi usnadnit rozhodnutí, nebo mu doporučit pro něj vhodný produkt. Jedněmi z hlavních nástrojů jsou sales promo a merchandising. S ob… V péči o zboží se musely prosadit nové trendy29.září » Zboží a Prodej Pandemie s sebou přinesla řadu nových výzev. Maloobchodu se notné a nutné změny dotkly ve velkém měřítku, a to včetně firem, které jsou na něj navázané. Utrpěl i merchandising, tedy obor věnující se péči o zboží, který na to musel odpovídajícím způs… Zvyšte efektivitu prodeje16.září » Zboží a Prodej Merchandising je a bude i nadále jedním z největších faktorů ovlivňujících prodeje a způsob zapojení zákazníků do maloobchodu. To, jakým způsobem je merchandising v prodejně prováděn, ovlivňuje vše od vnímání značky až po zkušenost zákazníka. Proto … Sales promo nejsou jen slevy4.května » Zboží a Prodej Oblasti sales promo jednoznačně kralují slevy, především ty letákové. I proto podíl promočního zboží na obratech obchodníků dále roste. V roce 2019 dokonce dosáhl 56 %, což je o 23 procentních bodů více než v roce 2008. Česko drží v tomto směru dlou… POS a POP nemohou být sami vojáci v poli18.března » Zboží a Prodej Hlavním smyslem vyvolání impulzního chování v místě prodeje je pomoci zákazníkovi s rychlým rozhodnutím a tím šetřit jeho čas i energii. Nakupuje totiž víceméně rutinně v navyklých vzorcích, ty je třeba pochopit a stát se jejich součástí buď připome… Zbraň proti trvale akční ceně20.srpna » Zboží a Prodej Přestože ochota spotřebitelů utrácet za dražší zboží roste, roste i poměr zboží prodaného v akci. Promoce snižují zisky a vymanit se ze stahující se smyčky mohou služby pro podporu prodeje. Velmi dobře si tak stále vedou ochutnávkové akce, protože k… Věrnost se vyplatí všem21.března » Zboží a Prodej Věrnostní systémy, slevové kartičky a sbírání bodů v Česku frčí. Některou z těchto forem využívá většina spotřebitelů, kteří u ní očekávají jednoduchost, úsporu a jasný systém odměn a benefitů. Z budování této loajality jsou již méně nadšení někteří… Firmy si přejí teambuildingové akce na míru, třeba jízdu ve speciálním vlaku s únikovou hrou28.února » Tojesenzace.cz Tradiční teambuildingové akce již netáhnou. Zaměstnanci už nechtějí trávit společné chvíle pouze při grilování na terase či zahradě firmy, vánočním Teambuildingové akce na míru jsou „in“. Patří k nim třeba únikové hry24.února » Zboží a Prodej Tradiční teambuildingové akce již netáhnou. Zaměstnanci už nechtějí trávit společné chvíle pouze při grilování na terase či zahradě firmy, vánočním večírku, či někde v přírodě. S kolegy chtějí zažít akci mimo pracovní prostředí, a to hlavně na netra… České firmy si přejí teambuildingové akce na míru. A to třeba i ve speciálním jedoucím vlaku24.února » MagazinSecurity.cz Tradiční teambuildingové akce již netáhnou. Zaměstnanci už nechtějí trávit společné chvíle pouze při grilování na terase či zahradě firmy, vánočním večírku, či někde v přírodě. S kolegy chtějí zažít akci mimo pracovní prostředí, a to hlavně na netra… České firmy si přejí teambuildingové akce na míru. A to třeba i ve speciálním jedoucím vlaku22.února » FeedIT.cz Praha 22. února 2019 – Tradiční teambuildingové akce již netáhnou. Zaměstnanci už nechtějí trávit společné chvíle pouze při grilování na terase či zahradě firmy, vánočním večírku, či někde v přírodě. S kolegy chtějí zažít akci mimo pracovní prostřed… |
|