Radim Paňák |
Vztahuje se k |
Zboží&Prodej 10/2024: U alkoholu tradice zůstávají, chutě se mění21.října » Zboží a Prodej Konec roku je pro trh s alkoholem obdobím vrcholící poptávky. Dárkové koše, speciální edice a akce lákají zákazníky. Zároveň se však výrobci potýkají s rostoucími náklady a měnícími se preferencemi spotřebitelů, kteří stále častěji sázejí na kvalitu… Zboží&Prodej 10/2023: Oslavy konce roku se bez alkoholu neobejdou30.října » Zboží a Prodej S nákupy vína a lihovin jsou spojeny výrazné sezonní výkyvy, s nejvýznamnějšími měsíci listopadem a prosincem, kdy se odehrávají vánoční oslavy a přípravy na Nový rok. V tomto období je prostor nejen pro stálice, ale i novinky a různá dárková balení… Zboží&Prodej 10/2022: Třtinové rumy dobyly trh7.listopadu » Zboží a Prodej Alkoholické nápoje nemohou chybět v nákupním koši spojeném s přípravami na vánoční svátky. Doslova nezbytností jsou potom při nákupech na oslavu Silvestra. Během roku si nějaký výrobek z této kategorie zakoupí alespoň jednou téměř každá tuzemská dom… Novým obchodním ředitelem Becherovky je Radim Panák2.prosince » Zboží a Prodej Radim Panák se stal obchodním ředitelem společnosti Jan Becher – Karlovarská Becherovka. Do firmy přišel po patnáctiletém působení ve společnosti Plzeňský Prazdroj a čtyřech letech práce pro firmu Coca-Cola HBC Česko a Slovensko. V Plzeňském Prazdro… Nápojáři krvácejí. Zavřené hospody jim berou desítky procent z tržeb4.listopadu » E15.cz Z restaurací zbyla výdejní okénka a z hotelů se stávají spíše útulny pro nakažené covidem než podniky pro turisty. Na dřeň seškrtaný provoz gastronomie neničí jen podnikatele přímo v oboru, ale i ty, kteří dodávají jídlo, pití či služby. Coca-Cola zatím investovala do podpory HoReCa 60 mil. korun13.srpna » MediaGuru Coca-Cola poskytuje tuzemským podnikům pomoc v podobě nového venkovního vybavení, nápojů zdarma či reklamních investic. Zdecimovaným restauracím pomáhají pivovary i výrobci nealka. Bojují tak za vlastní tržby2.srpna » E15.cz Nejprve zavřené hospody a nyní jejich celkově nižší návštěvnost připravily o tržby pivovary i výrobce nealko nápojů. Prodeje v hotelech a restauracích pro ně obvykle znamenají i třetinu tržeb. Různými druhy podpory se je proto snaží zachránit. Restaurace, kavárny a kina jsou plné jako před koronavirem. Nevzpamatovala se však Praha22.července » E15.cz S nástupem prázdnin se lidé začali více věnovat zábavě. Návštěvy restaurací, kaváren nebo kin se v souhrnu dostaly nad běžnou úroveň z počátku roku před vypuknutím koronavirové pandemie. Jedinou výjimkou je Praha. |
|