|
Vztahuje se k |
Víc času na pacienty, šance pro mladé doktory. Zdravotní pojišťovny podporují týmové praxe19.června » ČRo Pardubice Praktičtí doktoři čím dál víc využívají model takzvané týmové praxe. Cílem programu je zlepšit dostupnost zdravotní péče. Dům čp. 18 na nám. Československé armády v Jaroměři3.února » Turistika.cz Na tomto místě se nacházel původně tzv. „Podzidní“ („Podzední“) mlýn, který vznikl pod městskými zdmi a díky tomu obdržel tedy svůj název, i když lidově byl nazýván také jako „Podžidní“ neboli „pod Židy“. V některých dobách se mu navíc říkalo ještě… Jak hořiněvský rychtář málem vyháněl Židy do Rakous31.prosince » Turistika.cz Na venkově byl nejdůležitějším člověkem od dávných dob rychtář jakožto zástupce vrchnosti, jíž skládal přísahu, že bude soudit podle zákona a ohledně svých povinností bude vždy nesmírně bedlivý. Jeho funkce soustřeďovala v jedněch rukou celou… Eshopista poradí, jak budovat silnou značku a růst na trhu. E-shopům nabízí vstup zdarma7.října » Marketing&Media Jak správně nastavit upper-funnel kampaně, pracovat s frekvencí reklamy a vyhodnocovat mediální strategii napříč kanály? Přesně těmto tématům se bude věnovat první díl již devátého ročníku konference Eshopista: Mediální plánování, která proběhne v ú… Eshopista ukáže, jak s mediálním plánováním budovat silnou značku a zvýšit podíl na trhu. E-shopům nabízí vstup zdarma4.října » Metro Praha 4. října 2024 (PROTEXT) - Jak správně nastavit upper-funnel kampaně, pracovat s frekvencí reklamy a vyhodnocovat mediální strategii napříč kanály? Přesně těmto tématům se bude věnovat první díl již devátého ročníku konference Eshopista: Mediál… Eshopista ukáže, jak s mediálním plánováním budovat silnou značku a zvýšit podíl na trhu. E-shopům nabízí vstup zdarma4.října » Protext Praha 4. října 2024 (PROTEXT) - Jak správně nastavit upper-funnel kampaně, pracovat s frekvencí reklamy a vyhodnocovat mediální strategii napříč kanály? Přesně těmto tématům se bude věnovat první díl již devátého ročníku konference Eshopista: Mediál… Jak šel čas s produkty HW group: 20 let vývoje a výroby18.března » byznys.hw.cz Závazek HW group vyvíjet vysoce kvalitní produkty, zařízení, senzory a software s dlouhou životností je po 20 letech stejný jako v začátcích firmy. Jednou ze základních hodnot HW group je pravidlo 30+30 minut. Jak to všechno začalo - 20 let cesty a vývoje HW group4.prosince » byznys.hw.cz Historie HW group dokumentuje vývoj technologií. Od vývojového nástroje pro x51, přes převodníky IP/serial k plnohodnotným I/O kontrolérům pro vzdálený monitoring a IoT senzorům. Na vrcholu dnes najdeme cloudové řešení pro monitoring rozsáhlých senz… BF#1: Co vše změnila digitalizace za poslední dobu (HW)25.října » Elektrika.cz S Janem Berkou a Janem Řehákem jsme diskutovali o výzvách a možnostech spojených s novými technologiemi, zejména s umělou inteligencí (AI) a analýzou velkých dat (Big Data). Hlavním tématem bylo, jak AI a big data mohou být užitečné, ale také jak mo… Mentoringový program pro brand experince spouští Marketingový Institut12.září » Marketing&Media Partnerem několikatýdenního rozvojového programu Marketingového Institutu je agentura Ipsos. Mezi mentory jsou Jan Řehák či Milan Formánek. Článek Mentoringový program pro brand experince spouští Marketingový Institut se nejdříve objevil na Marketin… Kdo šetří, má za tři13.srpna » Seznam Médium Jak se žije našim invalidním důchodcům10.srpna » Seznam Médium Jak jsou na tom naši invalidní důchodci, jde mi hlavně o invalidní důchodce 3. stupně, je to prostě bída, ale není si kde stěžovat. |
|