|
Vztahuje se k |
Souhrn zajímavých událostí a mé aktivity na eToro – 06.03.20257.března » 404M.COM 06.03.2025 – Přikoupil jsem AMZN Zajímavé zprávy: $MSFT plánuje investovat dalších 297 milionů USD do konce roku 2027 v Jižní Africe na rozšíření kapacit cloudu a AI. Tento krok posiluje jeho přítomnost na africkém trhu a může podpořit růst tržeb z … Salesforce odhaluje, kdo opravdu používá umělou inteligenci3.listopadu » Reseller Magazine Online Podle průzkumu Generative AI Snapshot Research společnosti Salesforce již použilo generativní AI 49 % lidí, přičemž více než třetina těchto uživatelů využívá technologii AI denně a plánuje ji používat ještě více. Polovina lidí na druhou stranu tuto … Většina IT manažerů vidí v generativní AI velký potenciál, ale současně i technické a etické problémy28.června » SystemOnLine.cz Z nového průzkumu společnosti Salesforce vyplývá, že více než polovina vedoucích pracovníků v oblasti IT buď experimentuje s generativní umělou inteligencí, nebo už ji aktivně využívá v praxi. Téměř všichni ale současně přiznávají, že musí přijmout … Většina IT manažerů vidí v generativní AI velký potenciál, ale současně i technické a etické problémy11.května » SystemOnLine.cz Z nového průzkumu společnosti Salesforce vyplývá, že více než polovina vedoucích pracovníků v oblasti IT buď experimentuje s generativní umělou inteligencí, nebo už ji aktivně využívá v praxi. Téměř všichni ale současně přiznávají, že musí přijmout … Jak generativní umělá inteligence změní pravidla hry?22.března » CFOWorld Z nového průzkumu společnosti Salesforce o generativní umělé inteligenci v IT vyplývá, že více než polovina vedoucích pracovníků v oblasti IT buď experimentuje s generativní umělou inteligencí, nebo ji aktivně využívá ve svém podnikání. Umělá inteligence a automatizace vyřeší ve firmách řadu problémů16.února » OnBusiness.cz Podniky zvyšují podíl práce na home office, ale očekávání zákazníků nadále prudce stoupá. Zdá se, že umělá inteligence a automatizace budou hrát zásadní roli pro úspěšné firemní strategie, a to jak v zákaznické tak zaměstnanecké sféře. Plyne to z an… Umělá inteligence: bod zlomu24.března » Novákoviny |
|