Miloš Šlapal |
Vztahuje se k |
Kdo přečte 1500 stran ročně, má lepší známky. Stačí i komiks, říká učitel3.května » Aktuálně.cz Češtinář Miloš Šlapal vysvětluje, proč je důležité, aby děti četly a kolik by měl mít načteno dospělý, aby byl kriticky gramotný. Kdo více čte, lépe se učí i chová, říká učitel. Jak přitáhnout děti ke knihám?7.ledna » Deník N Přimět dítě k tomu, aby si s radostí pravidelně četlo, je dnes stále těžší. Přesto existují vyzkoušené rady, jak dostat ke knížkám i úplné nečtenáře. „Potřebují dostatek dobrých knih, klid na čtení a také vysvětlení, proč je dobré si číst. Třeba to,… Hana Košuličová, Miloš Šlapal: Učící se skupiny v síti škol. Seriál PŠU 830.srpna » Učitelské listy Chceme se s vámi podělit o zkušenost, kterou jsme dosud získali s formátem učících se skupin v lokalitě KPS, v níž v rámci projektu Pomáháme... Čtěte ve školách autentické texty. 8. minikonference odborného panelu čtenářské gramotnosti PPUČ4.března » Metodický portál RVP 18. listopadu od 9 do 16 hodin proběhla 8. minikonference odborného panelu čtenářské gramotnosti systémového projektu PPUČ. Jednalo se opět o online setkání podobně jako na jaře 2020 v případě sedmé minikonference. Jeho hlavním obsahem byly celkem d… Čtěte ve školách autentické texty. 8. minikonference odborného panelu čtenářské gramotnosti PPUČ15.února » Metodický portál RVP 18. listopadu od 9 do 16 hodin proběhla 8. minikonference odborného panelu čtenářské gramotnosti systémového projektu PPUČ. Jednalo se opět o online setkání podobně jako na jaře 2020 v případě sedmé minikonference. Jeho hlavním obsahem byly celkem d… Čtěte ve školách autentické texty. 8. minikonference odborného panelu čtenářské gramotnosti PPUČ11.února » Metodický portál RVP 18. listopadu od 9 do 16 hodin proběhla 8. minikonference odborného panelu čtenářské gramotnosti systémového projektu PPUČ. Jednalo se opět o online setkání podobně jako na jaře 2020 v případě sedmé minikonference. Jeho hlavním obsahem byly celkem d… Čtěte ve školách autentické texty. 8. minikonference odborného panelu čtenářské gramotnosti PPUČ8.února » Metodický portál RVP 18. listopadu od 9 do 16 hodin proběhla 8. minikonference odborného panelu čtenářské gramotnosti systémového projektu PPUČ. Jednalo se opět o online setkání podobně jako na jaře 2020 v případě sedmé minikonference. Jeho hlavním obsahem byly celkem d… Čtěte ve školách autentické texty. 8. minikonference odborného panelu čtenářské gramotnosti PPUČ3.února » Metodický portál RVP 18. listopadu od 9 do 16 hodin proběhla 8. minikonference odborného panelu čtenářské gramotnosti systémového projektu PPUČ. Jednalo se opět o online setkání podobně jako na jaře 2020 v případě sedmé minikonference. Jeho hlavním obsahem byly celkem d… Čtěte ve školách autentické texty. 8. minikonference odborného panelu čtenářské gramotnosti PPUČ28.ledna » Metodický portál RVP 18. listopadu od 9 do 16 hodin proběhla 8. minikonference odborného panelu čtenářské gramotnosti systémového projektu PPUČ. Jednalo se opět o online setkání podobně jako na jaře 2020 v případě sedmé minikonference. Jeho hlavním obsahem byly celkem d… Sedmá minikonference op ČG ve znamení textů-parazitů19.června » Metodický portál RVP Článek informuje o 7. minikonferenci Odborného panelu pro čtenářskou gramotnost systémového projektu PPUČ (gramotnosti.pro). Minikonference proběhla vlivem mimořádných opatření k předcházení šíření nemoci covid-19 ve třech fázích: (1) online sběr po… Děti čtou stále méně, bohužel tím ztrácí i schopnost přemýšlet2.září » Extralife.cz Když začnou děti chodit do školy, nejprve se učí číst a psát. Jakkoli je čtenářská gramotnost podceňovaná, je základním předpokladem pro úspěšné vzdělávání na všech stupních. |
Jiří Martínek
- Politik za ČSSD
Mikuláš Bek
- Český vysokoškolský pedagog
|