Milan Šmíd

Related to

Milan Šmíd: Jak jsem objevil příběh Tima Leathermana

Všechno začalo jednou obálkou. Jednou z mnoha, které uchovávám v kufříkové diplomatce z osmdesátých let, a které se stále zdráhám vyhodit. Připomínají mi totiž šedesátá léta, dobu plnou nadějí. V těch letech se mi podařilo překonat bariéry dané te...

Tisková zpráva: Marketingovým ředitelem skupiny Packeta, majitele Zásilkovny, se stal Milan Šmíd

15.April » Objevit.cz
Do skupiny Packeta, která vlastní přední českou logistickou firmu Zásilkovna a další společnosti zajišťující služby výdejních míst a logistiky v patnácti evropských zemích, přichází na pozici group CMO Milan Šmíd. Jeho hlavním úkolem bude zavést j...

Marketing provozovatele Zásilkovny řídí Šmíd

15.April » MEDIAR
Do skupiny Packeta, která vlastní přední českou logistickou firmu Zásilkovna a další společnosti zajišťující služby výdejních míst a logistiky v patnácti evropských zemích, přichází na pozici group CMO Milan Šmíd. Jeho hlavním úkolem bude zavést j...

Milan Šmíd: Prima News ante portas

Česká republika dostane další televizní zpravodajský kanál, který doplní nabídku veřejnoprávního ČT24. Alespoň tak praví včerejší tisková zpráva televize Prima oznamující vznik CNN Prima News , který by se měl objevit na našich obrazovkách „během ...

Diskuse: Zbožové srovnávače možná přidají i služby

2.April » MediaGuru
Zbožové srovnávače možná začnou srovnávat nejen zboží, ale i služby. Google chce nabízet produkty na míru.

Cena ustupuje, Češi chtějí konkrétní značky

27.March » MediaGuru
Podle statistik Češi stále více tíhnou ke konkrétním značkám a cena hraje menší roli. I tento trend bude tématem panelové diskuze na březnovém Czech On-line Expu.

Co si o affiliate na českém internetu myslí přední osobnosti e-commerce

25.March » Tyinternety.cz
Affiliate Club, jedna z největších provizních affiliate sítí v České republice a na Slovensku, připravila netradiční konferenci s předními osobnostmi e-commerce. Affiliate síť a cashback jsou populární e-commerce služby, které využívá stále více e...

Cenová senzibilita Čechů slábne, zákazníci stále více tíhnou ke konkrétním značkám

20.March » Tyinternety.cz
Více než polovina Čechů využila při nákupu na internetu některý ze zbožových srovnávačů. Statistiky potvrzují, že nakupující stále více tíhnou ke konkrétním značkám a jejich citlivost na cenu slábne. Jak na tento trend odpoví zástupci největších č...

Češi už nehledí na drobné rozdíly v ceně a chtějí konkrétní značky

20.March » CHIP.cz
Více než polovina Čechů využila při nákupu na internetu některý ze zbožových srovnávačů. Statistiky potvrzují, že nakupující stále více tíhnou ke konkrétním značkám a jejich citlivost na cenu slábne.

Češi vrátí e-shopům každý desátý nákup

17.March » Novinky.cz
Nákupy přes internet jsou stále oblíbenější, útraty lidí v tuzemských e-shopech rostou meziročně zhruba pětinovým tempem. V průměru každý desátý on-line nákup ale Češi vrátí. Vyplývá to z dat společnosti Shoptet, na jejíž platformě běží více než 1...

Copak nám to sem lítá z Bruselu…

Komentář Milana Šmída: Václav Klaus mladší nejenže používá naprosto nehorázné příměry, ale navíc zřejmě netuší, jak vzniká evropská legislativa.

Tato informační stránka o Milan Šmíd zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Milan Šmíd" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2019 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes