Honza Mayer |
Vztahuje se k |
Češi v e-shopu objednají v průměru na jeden nákup za 1398 Kč19.července » IToday.cz Internetová síť Heureka Group skončila s celkovým růstem tržeb 3 %, ve srovnání s předchozím rokem. Článek Češi v e-shopu objednají v průměru na jeden nákup za 1398 Kč se nejdříve objevil na IToday.cz . Česká e-commerce zakončila druhý kvartál roku s mírným 3% růstem16.července » Reseller Magazine Online Druhé čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující mírný vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném předchozím čtvrtletí podařilo udržet pozitivní trend a i druhý kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb 3 %, ve… Pardubický majáles nabídne víc kapel než obvykle. Ubytování v kempu nebude10.května » iDNES.cz O víkendu se koná v Pardubicích první velká hudební akce roku pod širým nebem. Sezonu otevírá Pardubický majáles. Pořadatelé nachystali dvoudenní program, který okoření hned 28 kapel na dvou pódiích. Stopka falešným recenzím. Ty ověřené už jen od reálného zákazníka, jinak hrozí pokuta30.ledna » Aktuálně.cz Změna v ochraně zákazníka platí od nového roku. E-shop musí být schopen prokázat, že se ke konkrétní recenzi váže konkrétní objednávka. E-commerce skončila o 12 procent za rokem 2021, ale nad úrovní covidového roku 20205.ledna » Marketing&Media Obrat e-shopů v roce 2022 skončil 12 procent pod úrovní loňského roku, o jednu miliardu překonal útraty Čechů na internetu v roce 2020. Online nákupy se nesly ve znamení rozšiřování sortimentu. Článek E-commerce skončila o 12 procent za rokem 2021, … Loni utratili Češi online 197 miliard korun. Obrat e-commerce klesl meziročně o 12 %, ale stále skončil nad úrovní covidového r5.ledna » Marketing Journal E-commerce hojnost pandemických let je pryč, ale ve stávající situaci se drží dobře. V roce 2022 výrazně poklesla poptávka po zbytné elektronice typu sušiček či robotických vysavačů, ale rozšířil se sortiment e-shopů. Ten topenářský zaznamenal růst … Česká e-commerce si vloni pohoršila o 12 %, přesto překonala rok 20205.ledna » Reseller Magazine Online Obrat e-shopů v roce 2022 skončil 12 % pod úrovní roku 2021, o miliardu však překonal útraty Čechů na internetu v roce 2020. Pro e-shopy bylo v loňském roce charakteristické rozšiřování jejich sortimentu i pokles jejich celkového počtu. Minus dvanáct procent a propad pod 200 miliard korun. Česká e-commerce poprvé v historii klesla4.ledna » CzechCrunch Podle dat Heureky a Asociace pro elektronickou komerci se loni poprvé v Česku snížil také počet e-shopů na úroveň lehce přes 50 tisíc. Článek Minus dvanáct procent a propad pod 200 miliard korun. Česká e-commerce poprvé v historii klesla se nejdříve… Heureka.cz, APEK: E-commerce skončila 12 % po loňskem, ale nad rokem 20204.ledna » ChannelWorld Podíl nejsilnějšího segmentu, kterým je elektronika, na celkovém obratu meziročně opět mírně klesl, podíl jiných segmentů jako je například hobby či dům a zahrada naopak rostl. Heureka: Navzdory krizi Češi na Vánoce šetřit nebudou27.října » MediaGuru Většinu dárků budou Češi nakupovat na internetu. Navzdory krizi šetřit neplánují, vyplývá z výzkumu Heureky. Dvě třetiny lidí plánují utrácet za dárky podobně nebo více než loni26.října » Marketing&Media Dobrá zpráva pro obchodníky. Navzdory krizi, které nejen Češi čelí, na Vánocích příliš šetřit neplánujeme. Alespoň tak to vyplývá z průzkumu mezi internetovými uživateli, který koncem záři provedl nákupní rádce Heureka. Téměř dvě třetiny dotazovanýc… |
|