|
Vztahuje se k |
Nespoléhejte na emoce, nakládejte s důvěrou jako s kapitálem26.června » MEDIAR Reputační kapitál je důvěra, kredibilita a společenská legitimita, kterou aktivně budujete v čase. Je měřitelný, má jasný dopad do firmy a zároveň je srozumitelný i pro generálního ředitele a další klíčové manažery mimo komunikační oddělení, míní pa… Značkové boty za stovku a tričko za 16 korun? Reebok levné objednávky může odmítnout, měl by ale reagovat9.června » iHNED.cz Zjistil to jeden, sdílel to dál a byly z toho desítky tisíc objednávek. Na sociálních sítích se v průběhu víkendu začala šířit informace o technické chybě na evropském e-shopu značky sportovního oblečení Reebok. Při přepnutí měny z eur na koruny... Budování důvěry značky je jako „skládání Eiffelovky ze sirek"2.června » MediaGuru Vybudovat důvěru trvá dlouho, je to pracné a navíc se může celý výsledek za chvíli zhroutit, zaznělo na konferenci Communication Summit. Důvěra se drolí. Jak ji značky získají zpět, ukáže Communication Summit 27. května15.května » Protext Praha 15. května 2025 (PROTEXT) - Důvěra ve značky je v krizi. Největší jarní konference o marketingu a PR – Communication Summit 2025 – poradí, jak ji získat zpět. Už 27. května v O2 universu vystoupí experti z firem jako T-Mobile, Ikea nebo System… Dejvické bistro projekty spouští firemní catering. Chtějí zlepšit atmosféru na poradách15.dubna » Protext Praha 15. dubna 2025 (PROTEXT) - Tři známé podniky z pražských Dejvic – Café Záhorský, tapas bar Špek a víno a farmářský obchod Marama – spouštějí novou cateringovou službu postavenou na kvalitních surovinách a moderním pojetí občerstvení. Nabídka s… Konektor rozšiřuje svůj kreativní tým10.února » MEDIAR Umělá inteligence už pronikla do většiny médií3.prosince » MEDIAR PR v Konektoru funguje 20 let. „Chceme doručit maximum,“ říkají Jaroslav Duroň a Rostislav Starý27.listopadu » MEDIAR Práce nás pořád baví a pořád se o ní pereme, shodují se Jaroslav Duroň a Rostislav Starý v rozhovoru nad vývojem a přístupem svého komunikačního týmu. Agentury Konektor PR, Konektor Digital a Konektor Influencers čítají 50 lidí a souhrnně dělají sto… Na recenze a doporučení Češi slyší víc než na reklamu9.června » MediaGuru Pro více než polovinu českých spotřebitelů mají recenze a hvězdičky větší vliv než cena produktu, ukazuje průzkum. Influencer marketing je stále důležitější ve strategii značek26.ledna » MediaGuru Influencer marketing je stále důležitější součástí strategie značek. Podstatné ale je umět s ním správně pracovat a využívat všech jeho výhod, zaznělo na konferenci Influencer marketing ve službách značky. |
|