|
Related to |
Pomoc Ukrajině je důležitá, chlubení firmám ale škodí16.May » MediaGuru Lidem v České republice záleží na tom, jak se firmy zapojují do pomoci válkou postižené Ukrajině, ale chlubit by se tím příliš neměly, ukazuje výzkum Havas Prague. Nekomerční aktivity značek můžou přinést i byznysový efekt9.May » MediaGuru Firmy, které se rozhodnou komunikovat společensky prospěšná témata, si musí pečlivě zvolit, jakou oblast si k tomu vybrat. Propojení tématu se značkou, které není věrohodné, se proti značce obrátí, zaznělo na konferenci Communication Summit. Stát nedostatečně komunikoval s občany, podíl veřejných zakázek činí pouze 1,5 % z celkového komunikačního trhu23.March » Marketingové noviny Data vycházející z každoroční analýzy společnosti CEEC Research pro Asociaci komunikačních agentur a Asociaci public relations ukazují, že objem loni vypsaných veřejných zakázek tvořil pouze 1,5 % z celkového komunikačního trhu. Tím Česko zaostává z… AKA a APRA: Stát málo komunikuje, veřejné zakázky tvoří 1,5 %14.March » MediaGuru Objem loni vypsaných veřejných zakázek tvořil 1,5 % z celkového komunikačního trhu. Česko tím podle asociací AKA a APRA zaostává za zeměmi západní Evropy. Experti na komunikaci pomůžou školám s mediální gramotností, aktuálním tématem budou proruské dezinformace7.March » FeedIT.cz Praha, 7. 3. 2022 – Asociace public relations (APRA) a Nadace České spořitelny (Nadace ČS) spouští projekt na podporu mediální gramotnosti středoškoláků. Cílem je zlepšit orientaci studentů v mediálním prostředí v době … Continue reading Experti na … APRA upozorňuje na krátké lhůty u veřejných tendrů20.January » MediaGuru Asociace public relations upozorňuje na příliš krátké lhůty pro zpracování nabídek u veřejných zakázek. APRA veřejným zadavatelům: dodržet zákonné lhůty nestačí20.January » FeedIT.cz Praha, 19. 1. 2022 – Asociace public relations (APRA) upozorňuje na krátké lhůty pro zpracování nabídek, se kterými pracují zadavatelé komunikačních kampaní z veřejného sektoru. U nejčastěji používaného typu zadávacího řízení, tzv. podlimitní zakázk… APRA upozorňuje veřejné zadavatele: dodržet zákonné lhůty nestačí19.January » Marketing&Media Podle Asociace public relations jsou lhůty pro zadávání komunikačních kampaní nedostatečné, proto se do nich agentury nehlásí. Podíl veřejných zakázek na komunikačním trhu tvoří 2 %20.August » MediaGuru Objem veřejných zakázek v oblasti komunikace se meziročně zvýšil o 26 %, i tak ale tvoří jen 2% podíl na trhu, ukazuje analýza AKA a APRA. Vláda nezvládla komunikaci v pandemii, na zakázky dává málo peněz, tvrdí asociace19.August » Aktuálně.cz Podle odborníků dávají vládní představitelé málo peněz na zakázky v oblasti komunikace a i kvůli tomu selhala v době pandemie. Jak by se měl PR profesionál postavit k dezinformacím? APRA představila sedm principů13.May » FeedIT.cz Praha, 13. května 2021 – Asociace public relations (APRA) vnímá intenzivní šíření dezinformací v české společnosti jako závažný problém a velkou výzvu pro profesionály v PR. Na konferenci Forum Media Light proto představila sedm principů, jak by se … |
|