Marek Hlavica Aka

Vztahuje se k

Nakafe do agentur přišli studenti i konkurence

2.května » MEDIAR
Asociace komunikačních agentur (AKA) už potřetí pozvala do členských agentur studenty a zájemce. Letos se zúčastnilo 16 agentur, do nichž zavítalo 450 návštěvníků. „Na tento údaj se ale nedá úplně spolehnout. To je počet registrací v registračním ...

Zpráva o české reklamě a komunikaci 2017

Tak, jak rostla ekonomika, dařilo se i odvětví, které pohání spotřebu. Investice do mediální reklamy rostly v ceníkových cenách meziročně o 10%. Odhad výše výdajů do nemediální reklamy ukazuje, že objem investic, které do ní tečou, je zhruba srovn...

Zpráva o české reklamě a komunikaci 2017: růst, kam se podíváš. Mezi negativa stále patří neférové tendry

25.ledna » Marketing Journal
Daří se skvěle. Agentury nabírají, zvyšují platy a také ceny klientům. Bohužel ale stále existují neférové tendry. Nebezpečím pro rok letošní v online marketingu pak není jen GDPR, ale také unijní e-privacy politika.

Úřady loni zvýšily výdaje na komunikaci o pětinu na 1,3 miliardy

19.ledna » vz24.cz
Praha - Úřady a veřejné instituce loni utratily za komunikaci 1,348 miliardy korun, což je o 18 procent více, než v roce 2016. Klesl průměr finančního objemu na zakázku. Úřady tedy komunikovaly častěji a nejen prostřednictvím velkých kampaní. Vypl...

Úřady loni zvýšily výdaje na komunikaci. O pětinu na 1,3 miliardy

19.ledna » Týden.cz
Úřady a veřejné instituce loni utratily za komunikaci 1,348 miliardy korun, což je o 18 procent více, než v roce 2016. Klesl průměr finančního objemu na zakázku. Úřady tedy komunikovaly častěji a nejen prostřednictvím velkých kampaní.

Nápad nejde zvážit, ale v tendru jde o peníze. Všem

10.ledna » MEDIAR
Chtějí-li klienti geniální řešení, které vynikne nad ostatní a vepíše se do mysli zákazníků, nesmějí k jeho výběru přistupovat jako k nákupu surového železa – podle ceny za tunu.

Více než polovině Čechů vadí používání motivu Santa Clause ve vánočních reklamách

10.listopadu » E15.cz
Využívání motivu Santa Clause ve vánočních reklamách vadí 54 procentům Čechů. Použití křesťanských motivů, jako jsou andělé, jesličky či pasáčci, vadí jen šesti procentům lidí.

Šok pro Santa Clause! Víc jak polovině Čechů vadí

10.listopadu » stars24.cz
Využívání motivu Santa Clause ve vánočních reklamách vadí 54 procentům Čechů. Použití křesťanských motivů, jako jsou andělé, jesličky či pasáčci, vadí jen šesti procentům lidí. Vyplývá to z průzkumu Asociace komunikačních agentur (AKA), realizovan...

Santa Klaus přeci není český, stěžují si Češi na vánoční reklamy

10.listopadu » globe24.cz
Praha - Využívání motivu Santa Clause ve vánočních reklamách vadí 54 procentům Čechů. Použití křesťanských motivů, jako jsou andělé, jesličky či pasáčci, vadí jen šesti procentům lidí. Kolem 64 procent respondentů přiznává, že je vánoční reklama i...

Výzkum AKA: ve výběrových komisích nesedí ti, kteří rozhodují

2.listopadu » Marketing Journal
O výsledku tendru se často rozhoduje jinde než na prezentacích agentur pro výběrovou komisi. Pečlivě připravená choregrafie a čas věnovaný prezentacím tak přicházejí vniveč. To jsou smutné závěry výzkumu AKA mezi zadavateli z komerční a veřejné sf...

Tato informační stránka o Marek Hlavica Aka zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Marek Hlavica Aka" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2018 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes