Klára Tanzerová |
Vztahuje se k |
Klára Tanmzerová z Košíku: rebranding je u nás jako start rakety13.května » Marketing&Media Nová barva vzbudila emoce, o to také jde, říká k přebarvení Košíku ředitelka marketingu společnosti Klára Tanzerová v aktuálním vydání Marketing & Media. Článek Klára Tanmzerová z Košíku: rebranding je u nás jako start rakety se nejdříve objevil na … Víme první: Košík rozjíždí první velkou kampaň v hlavní roli s nákupními košíky30.dubna » Marketing&Media Velké nákupy by měly jezdit za vámi, říká Košík ve své první celoplošné kampani od WMC Grey se spoty v režii dua Wolfberg a se zvukovým logem od Butter. Článek Víme první: Košík rozjíždí první velkou kampaň v hlavní roli s nákupními košíky se nejdří… Košík se převléká do fialové. Pozicuje se do role experta na velkovýhodné velkonákupy12.dubna » Marketing Journal Konkurence mezi online obchody s potravinami i v logistice využívá zejména modrou, žlutou, bílou nebo červenou barvu. Poslední jmenovanou Košík s rebrandingem opouští a halí se do fialové. Zároveň expanduje do dalších regionů v Česku a Bulharsku, no… Košík rebranduje, chce vyniknout fialovou i úsměvem v logu11.dubna » Marketing&Media Online supermarket Košík přebarvuje značku ve spolupráci s agenturou WMC Grey a s programem Multikup se nově orientuje na „Velkovýhodné velkonákupy“. Článek Košík rebranduje, chce vyniknout fialovou i úsměvem v logu se nejdříve objevil na Marketing … Košík rebranduje, s novým positioningem expanduje11.dubna » MediaGuru Košík prošel kompletním rebrandingem a zásadní změnou positioningu. S novou podobou expanduje do zahraničí. Podlinkové kampaně v Košíku převzal Radek Janata20.března » Marketing&Media Radek Janata přichází do Košíku na nově vytvořenou pozici „head of trade marketing and media“, bude otevírat nové kanály. Článek Podlinkové kampaně v Košíku převzal Radek Janata se nejdříve objevil na Marketing & Media . |
|