Ivan Utěšil |
Vztahuje se k |
Za pět let minus 1,5 miliardy. Křetínského Košík.cz s novým šéfem hledá cestu do zisku přes expanzi a větší nákupy6.června » iHNed.cz Na stole konvička zeleného čaje, pár papírů, laptop a kniha Great Game of Business. Jinak má Ivan Utěšil docela prostou kancelář, odkud vede online supermarket Košík.cz na těžké misi dostat ho poprvé v historii do zisku. Poslední zveřejněná ztráta... Výhodné nákupy ve velkém mají fialovou barvu. Košík vyslyšel volání Čechů a chce být nejlepší partner pro doplnění spíže i práz13.dubna » Žena-in.cz Ceny, které rychle klesají se zvyšujícím se počtem nakoupených položek. A zdaleka nejlepší služba pro velké rodinné nákupy. Kosik.cz mění barvu i strategii. Chceme být jednička na velké nákupy, říká online prodejce potravin12.dubna » Vitalia.cz Potřebujete nakoupit hodně věcí a hodně výhodně, nakupujte na Košík.cz, takové je poselství proměny jednoho z nejsilnějších hráčů na online trh s potravinami. Oblékl se do fialové, aby se jasně odlišil od jiných rozvozců. Mění logo, e-shop, auta a i… Košík vyrostl ke třem miliardám a mění strategii. Čím větší nákup uděláte, tím větší slevu dostanete11.dubna » CzechCrunch Český online supermarket se přebarvuje na fialovo. Chce se zaměřit na velké rodinné nákupy či množstevní slevy a vyjíždí do dalších regionů. Článek Košík vyrostl ke třem miliardám a mění strategii. Čím větší nákup uděláte, tím větší slevu dostanete … Košík.cz mění vzhled, vybral si „nezaměnitelně fialovou“. Čechy láká na výhodné velké nákupy, do konce pololetí expanduje do Bu11.dubna » Zboží a Prodej Ceny, které klesají se zvyšujícím se počtem nakoupených položek. S takovým příslibem vyráží on-line supermarket Košík.cz oslovit nové zákazníky v Česku, ale také na Slovensku a v Bulharsku. Se změnou strategie mění i vzhled. Logo, e-shop, auta i kur… Košík mění tvář. Láká na slevy Multikup11.dubna » Peníze.cz Online supermarket Košík.cz mění svůj design. Logo, e-shop, rozvozová auta i uniformy kurýrů nově zabarví do fialova. První auta se v nových kombinacích objeví v průběhu května, do prázdnin by barvu měli změnit i kurýři. Košík posiluje v Česku i v Bulharsku a vyráží na Slovensko. Příští rok chce přidat další trhy11.dubna » E15.cz Po období stabilizace a vstupu německého velkoobchodního obra Metro přichází expanze. Internetový obchod s potravinami Košík rozšiřuje své působení v Česku a v Bulharsku a zároveň vstupuje na nový, slovenský trh. Společně s rozšířením působnosti do … Košík mění logo i barvu. Nově zamíří na Slovensko11.dubna » iDNES.cz Online prodejce potravin Košík.cz přebarvil svůj e-shop i logo na fialovou barvu, změny čekají také vozový park a oblečení kurýrů. Slibuje také zvýhodnění velkých nákupů. Během několika měsíců expanduje také na Slovensko a do nových měst v Bulharsku. Šéf Košíku vysvětluje, proč mají obchody skoro stejné ceny9.ledna » Seznam Zprávy Potraviny by už zásadně zdražovat neměly, říká v Agendě SZ Byznys šéf Košíku Ivan Utěšil. Dokonce je tu podle něj prostor ke zlevnění. Zpráva: Košík.cz spouští ve spolupráci s Dr. Max prodej léčivých a zdravotnických přípravků7.července » Akcie.cz Internetový prodejce potravin Košík.cz spouští ve spolupráci s českou lékárenskou sítí Dr. Max prodej léčivých a zdravotnických přípravků.Tyto produkty si bude možno objednat společně s nákupem potravin a dalšího... |
Daniel Křetínský
- Český právník a podnikatel
|