|
Vztahuje se k |
Učitel bez diplomu: Riziko, nebo šance pro české školy?26.května » Seznam Médium Může být skvělý učitel bez diplomu? A může být špatný s ním? V době, kdy se děti raději radí s chatbotem, než aby zvedly ruku, se možná více než aprobace hodí smysl pro humor, schopnost vyprávět a opravdový zájem. AI jako partner, nikoliv náhrada: Konference Unicorn University Open otevřela diskuzi o budoucnosti výuky v éře umělé inteligen26.května » Protext Praha 26. května 2025 (PROTEXT) - Jak využít umělou inteligenci ve vzdělávání, aby dále rozvíjela lidský potenciál? Co znamená být AI gramotný? A proč by každá škola měla mít své digitální dvojče? O tom, že technologie nejsou hrozbou, ale příležitos… AI jako partner, nikoliv náhrada: Konference Unicorn University Open otevřela diskuzi o budoucnosti výuky v éře umělé inteligen26.května » Metro Praha 26. května 2025 (PROTEXT) - Jak využít umělou inteligenci ve vzdělávání, aby dále rozvíjela lidský potenciál? Co znamená být AI gramotný? A proč by každá škola měla mít své digitální dvojče? O tom, že technologie nejsou hrozbou, ale příležitos… AI jako partner, nikoliv náhrada: Konference Unicorn University Open otevřela diskuzi o budoucnosti výuky v éře umělé inteligen22.května » Tojesenzace.cz Jak využít umělou inteligenci ve vzdělávání, aby dále rozvíjela lidský potenciál? Co znamená být AI gramotný? A proč by každá The post AI jako partner, nikoliv náhrada: Konference Unicorn University Open otevřela diskuzi o budoucnosti výuky v éře um… Co by podle vás mělo být tématem letošních podzimních voleb?18.května » Respekt.cz Respekt je nezávislý týdeník komentující aktuální dění v domácí i zahraniční politice a ekonomice. Ohlíží se za historií, rozebírá současná… S umělou inteligencí míříme ke konci formálního vzdělávání. Zakladatel Scia vysvětluje, jak se změní role učitelů17.května » Deník N Je pravděpodobné, že v budoucnu, možná už brzy, bude umělá inteligence plnit všechny činnosti lépe než my lidi. Bude lepším psychoterapeutem, učitelem, šachovým hráčem… V jedné z nich se nám ale podle Ondřeje Šteffla, zakladatele vzdělávací společno… Digitální propast se zvětšuje. Jak může umělá inteligence rozdělit společnost5.března » iHNed.cz Syn mé kolegyně Matouš je neobvyklý gymnazista. Když něčemu nerozumí, „griluje“ umělou inteligenci, dokud věc nepochopí. Elektromagnetická indukce? Kovalentní vazba? Kontinentální drift? Fotosyntéza? Logaritmické rovnice? Vyptává se tak... Pokud radikálně nepřekopeme vzdělávání, lidé zřejmě užíváním AI zhloupnou, myslí si Ondřej Šteffl20.ledna » adam.cz Nové RVP připraví děti tak akorát na minulost, myslí si Ondřej Šteffl. „Jediná konstanta dnes je změna. Proto je třeba klást důraz na to, aby se děti naučily zvládat problémy a výzvy, které k nim budou přicházet,” dodává majitel společnosti Scio. No… Jitka Polanská: Pokud radikálně nepřekopeme vzdělávání, lidé zřejmě užíváním AI zhloupnou, myslí si Ondřej Šteffl2.ledna » Učitelské listy Nové RVP připraví děti tak akorát na minulost, myslí si Ondřej Šteffl. „Jediná konstanta dnes je změna. Proto je třeba klást důraz na to, ab... Pokud radikálně nepřekopeme vzdělávání, lidé zřejmě užíváním AI zhloupnou, myslí si Ondřej Šteffl30.prosince » Eduin Nové RVP připraví děti tak akorát na minulost, myslí si Ondřej Šteffl. „Jediná konstanta dnes je změna. Proto je třeba klást důraz na to, aby se děti naučily zvládat problémy a výzvy, které k nim budou přicházet,” dodává majitele společnosti Scio. Zakladatel první soukromé školy v Československu Ondřej Šteffl promluvil o budoucnosti českého školství24.prosince » Za Plzní Podcast Mozaika vzdělávání, který moderuje Marek Adler, přivítal ve svém nejnovějším díle Ondřeje Šteffla, průkopníka v oblasti vzdělávání a zakladatele první soukromé školy v Československu – gymnázia PORG v Praze. Tento rozhovor přinesl inspirativ… Ondřej Šteffl: Reforma vzdělávání, která nikam nevede. Lépe zastavit než vjet na slepou kolej4.prosince » Učitelské listy Ministerstvo školství spěchá, aby do konce roku 2024 schválilo nový Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání (RVP ZV). Tento klíčo... |
|