|
Vztahuje se k |
Přínos AI ve školách? Vyhazovy učitelů a příkopy ve společnosti13.září » Seznam Zprávy Debata o AI ve školství se zacykluje. Nadšenci tvrdí, že AI školy zachrání. Skeptici varují, že děti zhloupnou. Dokud si ale nevyjasníme, k čemu má vzdělávací systém sloužit, hádky kolem AI budou jen vyprázdněným divadlem. Miloš Čermák: Co chceme, aby se děti učily (a naučily) ve škole? Těžká otázka10.září » Učitelské listy Pokud věříte tomu, že škola slouží k předávání informací, máte problém. Umělá inteligence to už dnes umí lépe, rychleji a personalizovaněji ... Co chceme, aby se děti učily (a naučily) ve škole? Těžká otázka1.září » Seznam Zprávy Pokud věříte tomu, že škola slouží k předávání informací, máte problém. Umělá inteligence to už dnes umí lépe, rychleji a personalizovaněji než většina učitelů. Učitel bez diplomu: Riziko, nebo šance pro české školy?26.května » Seznam Médium Může být skvělý učitel bez diplomu? A může být špatný s ním? V době, kdy se děti raději radí s chatbotem, než aby zvedly ruku, se možná více než aprobace hodí smysl pro humor, schopnost vyprávět a opravdový zájem. AI jako partner, nikoliv náhrada: Konference Unicorn University Open otevřela diskuzi o budoucnosti výuky v éře umělé inteligen26.května » Protext Praha 26. května 2025 (PROTEXT) - Jak využít umělou inteligenci ve vzdělávání, aby dále rozvíjela lidský potenciál? Co znamená být AI gramotný? A proč by každá škola měla mít své digitální dvojče? O tom, že technologie nejsou hrozbou, ale příležitos… AI jako partner, nikoliv náhrada: Konference Unicorn University Open otevřela diskuzi o budoucnosti výuky v éře umělé inteligen26.května » Metro Praha 26. května 2025 (PROTEXT) - Jak využít umělou inteligenci ve vzdělávání, aby dále rozvíjela lidský potenciál? Co znamená být AI gramotný? A proč by každá škola měla mít své digitální dvojče? O tom, že technologie nejsou hrozbou, ale příležitos… AI jako partner, nikoliv náhrada: Konference Unicorn University Open otevřela diskuzi o budoucnosti výuky v éře umělé inteligen22.května » Tojesenzace.cz Jak využít umělou inteligenci ve vzdělávání, aby dále rozvíjela lidský potenciál? Co znamená být AI gramotný? A proč by každá The post AI jako partner, nikoliv náhrada: Konference Unicorn University Open otevřela diskuzi o budoucnosti výuky v éře um… Co by podle vás mělo být tématem letošních podzimních voleb?18.května » Respekt.cz Respekt je nezávislý týdeník komentující aktuální dění v domácí i zahraniční politice a ekonomice. Ohlíží se za historií, rozebírá současná… S umělou inteligencí míříme ke konci formálního vzdělávání. Zakladatel Scia vysvětluje, jak se změní role učitelů17.května » Deník N Je pravděpodobné, že v budoucnu, možná už brzy, bude umělá inteligence plnit všechny činnosti lépe než my lidi. Bude lepším psychoterapeutem, učitelem, šachovým hráčem… V jedné z nich se nám ale podle Ondřeje Šteffla, zakladatele vzdělávací společno… Digitální propast se zvětšuje. Jak může umělá inteligence rozdělit společnost5.března » iHNed.cz Syn mé kolegyně Matouš je neobvyklý gymnazista. Když něčemu nerozumí, „griluje“ umělou inteligenci, dokud věc nepochopí. Elektromagnetická indukce? Kovalentní vazba? Kontinentální drift? Fotosyntéza? Logaritmické rovnice? Vyptává se tak... Pokud radikálně nepřekopeme vzdělávání, lidé zřejmě užíváním AI zhloupnou, myslí si Ondřej Šteffl20.ledna » adam.cz Nové RVP připraví děti tak akorát na minulost, myslí si Ondřej Šteffl. „Jediná konstanta dnes je změna. Proto je třeba klást důraz na to, aby se děti naučily zvládat problémy a výzvy, které k nim budou přicházet,” dodává majitel společnosti Scio. No… Jitka Polanská: Pokud radikálně nepřekopeme vzdělávání, lidé zřejmě užíváním AI zhloupnou, myslí si Ondřej Šteffl2.ledna » Učitelské listy Nové RVP připraví děti tak akorát na minulost, myslí si Ondřej Šteffl. „Jediná konstanta dnes je změna. Proto je třeba klást důraz na to, ab... |
|