Jan Švejkar |
Vztahuje se k |
Česká spořitelna uvádí image kampaň Druhé já22.srpna » MediaGuru Česká spořitelna pokračuje v komunikačním konceptu #silnější a uvádí image kampaň s názvem Druhé já. McDonald’s kampaní propaguje „trochu jiného Big Maca"10.února » MediaGuru McDonald’s se v zimní kampani ptá „Je to ještě Big Mac?“. Komunikuje tak Big Mac s „trochu jinou recepturou". Paralen v kampani od Publicisu vyzdvihuje mateřskou péči27.září » Marketing&Media Sanofi spustila po pěti letech první brandovou kampaň pro Paralen. Poběží do poloviny října v televizi, online i v tisku. Paralen v kampani vyzdvihuje mateřskou péči25.září » MediaGuru Po pěti letech přichází Paralen s novou kampaní. Jejím cílem je posílit vnímání přípravku jako léku proti horečce a bolesti. ČS do kampaně obsadila podnikatele z řad svých klientů9.září » MediaGuru Jaroslava Michalcová z Dortletky, Jana Vyhlídalová z Kidtownu nebo Martin Cháb ze Sans Souci se stali tváří nové kampaně České spořitelny. Generali Česká pojišťovna spustila kampaň s Chmelou a Vlasákem20.ledna » MediaGuru První kampaň po propojení zahájila od pondělí Generali Česká pojišťovna. Tvářemi jsou herci Igor Chmela a Jan Vlasák. Innogy spustila kampaň se Šimčíkem z Dejvického divadla2.října » MediaGuru Innogy představila nový komunikační koncept. Jeho tváří je Pavel Šimčík, jenž se v roli otce snaží vychovávat svého pubertálního syna. Česká spořitelna spouští podzimní kampaň na úvěry16.září » MediaGuru Česká spořitelna na podzim podpoří své půjčky s mottem: „Nastavíme vám půjčku se splátkou, kterou v klidu unesete“. Česká spořitelna spouští novou image kampaň. Podporuje finanční vzdělávání25.března » FeedIT.cz Právě dnes startuje nová image kampaň České spořitelny, kterou chce banka upozornit na nedostatečnou finanční gramotnost Čechů. Kampaní představuje také vlastní zážitkový vzdělávací program Abeceda peněz. „Jsme přesvědčeni o tom, že finanční gramotn… |
Igor Chmela
- Český herec
|