|
Vztahuje se k |
Česká spořitelna v kampani od VML a OAK Prague představuje vzdělávací platformu Skoala1.srpna » Marketing&Media Hlavní role v nové kampani České spořitelny patří digitální vzdělávací platformě Skoala, kterou vyvinula Nadace České spořitelny a používá ji více než dva tisíce základních škol. Za kampaní stojí agentury VML a OAK Prague. Článek Česká spořitelna v … Nová kampaň České spořitelny představuje digitální vzdělávací platformu Skoala1.srpna » FeedIT.cz V nové kampani Česká spořitelna představuje digitální vzdělávací platformu Skoala, kterou vyvinula Nadace České spořitelny a již používá více než dva tisíce základních škol v celém Česku. Skoala představuje jednu … Continue reading Nová kampaň České… Dokázali bychom se i my postavit zlu? ptá se Paměť národa v kampani od OAK Prague11.dubna » Marketing&Media Osmdesáté výročí od konce 2. světové války se blíží. Sbírka Paměť národa si pro tuto příležitost připravila rozsáhlý projekt „Nezapomeňme 80“. Kampaň na jeho podporu, za kterou stojí agentura OAK Prague, si klade zásadní otázku: Byli bychom dnes odh… Česká spořitelna připravila k 200. výročí komunikační kampaň s názvem Věk je jen číslo17.února » InfoDnes.cz Slavíme 200 let, ale cítíme se na 30. Přesně tak zní nové motto komunikační kampaně od VML a OAK Prague s názvem "Věk je jen číslo", kterou od dnešního dne spouští Česká spořitelna. Kampaní chce Spořitelna povzbudit a inspirovat lidi, aby překonali … Česká spořitelna připravila k dvoustému výročí Mindset kalkulačku. Zjistí váš „skutečný“ věk12.února » FinExpert.cz Česká spořitelna slaví 200 let od svého založení a k této příležitosti si připravila kampaň „Věk je jen číslo“. Cílem je povzbudit a inspirovat lidi, aby překonali stereotypy spojené s věkem. Věk je jen číslo, říká Spořitelna v kampani ke svému 200. výročí12.února » Marketing&Media Když jde o budoucnost, nezáleží na věku, ale fantazii a odvaze, říká Jenovéfa Boková jako Česká spořitelna v kampani od VML a OAK Prague. Článek Věk je jen číslo, říká Spořitelna v kampani ke svému 200. výročí se nejdříve objevil na MAM . Z neurvalého miliardáře bojovníkem. Jak se proměnil Trumpův politický styl?24.ledna » Forbes Donald Trump se od svého prvního prezidentského mandátu velmi změnil. A podle odborníků na politický marketing vysílá svým odpůrcům jasný vzkaz - končí legrace. The post Z neurvalého miliardáře bojovníkem. Jak se proměnil Trumpův politický styl? app… |
|