|
Vztahuje se k |
Dokázali bychom se i my postavit zlu? ptá se Paměť národa v kampani od OAK Prague11.dubna » Marketing&Media Osmdesáté výročí od konce 2. světové války se blíží. Sbírka Paměť národa si pro tuto příležitost připravila rozsáhlý projekt „Nezapomeňme 80“. Kampaň na jeho podporu, za kterou stojí agentura OAK Prague, si klade zásadní otázku: Byli bychom dnes odh… Česká spořitelna připravila k 200. výročí komunikační kampaň s názvem Věk je jen číslo17.února » InfoDnes.cz Slavíme 200 let, ale cítíme se na 30. Přesně tak zní nové motto komunikační kampaně od VML a OAK Prague s názvem "Věk je jen číslo", kterou od dnešního dne spouští Česká spořitelna. Kampaní chce Spořitelna povzbudit a inspirovat lidi, aby překonali … Česká spořitelna připravila k dvoustému výročí Mindset kalkulačku. Zjistí váš „skutečný“ věk12.února » FinExpert.cz Česká spořitelna slaví 200 let od svého založení a k této příležitosti si připravila kampaň „Věk je jen číslo“. Cílem je povzbudit a inspirovat lidi, aby překonali stereotypy spojené s věkem. Věk je jen číslo, říká Spořitelna v kampani ke svému 200. výročí12.února » Marketing&Media Když jde o budoucnost, nezáleží na věku, ale fantazii a odvaze, říká Jenovéfa Boková jako Česká spořitelna v kampani od VML a OAK Prague. Článek Věk je jen číslo, říká Spořitelna v kampani ke svému 200. výročí se nejdříve objevil na MAM . Z neurvalého miliardáře bojovníkem. Jak se proměnil Trumpův politický styl?24.ledna » Forbes Donald Trump se od svého prvního prezidentského mandátu velmi změnil. A podle odborníků na politický marketing vysílá svým odpůrcům jasný vzkaz - končí legrace. The post Z neurvalého miliardáře bojovníkem. Jak se proměnil Trumpův politický styl? app… Jako prezentace módní značky, říkají o kampani pro Spořitelnu VML a OAK Prague11.září » Marketing&Media Božena Němcová, Leonardo da Vinci a Johanka z Arku. To jsou tváře kampaně projektu „Future Mindset Board“ České spořitelny, která se rozhodla zapojit mladou generaci do rozvoje své strategie. Jak říkají její tvůrci – agentury OAK Prague a VML –, kam… Česká spořitelna se v nové kampani zaměřuje na finanční zdraví mladých1.srpna » Marketing&Media Nová kampaň Spořitelny pomůže se zvyšováním finančního zdraví mladých klientů. Za používání mobilního George získají odměnu až 500 Kč a za pravidelné spoření pětiprocentní úrok na spořicím účtu. Článek Česká spořitelna se v nové kampani zaměřuje na … |
|