|
Vztahuje se k |
Karas a Bílek přicházejí do vedení kreativy Etnetera Motion2.července » MediaGuru Miky Karas a Miky Bílek střídají v čele kreativy agentury Etnetera Motion Davida Böhma, který odešel do Dentsu Creative. Jaké nástroje AI nejlépe využít v reklamě?27.ledna » MediaGuru Klíčem k efektivnímu využívání nástrojů umělé inteligence v reklamě a v marketingu je správně nastavit prompty a využívat je tam, kde mají největší přínos. O tom, jak s nástroji AI v oboru pracovat, se mluvilo na konferenci Marketing Meeting. Šmírák TikTok. Vyhraje strach o data, nebo miliardový byznys?30.června » Forbes Kauzy čínské sociální sítě TikTok houstnou. Bezpečnostní agentury po celém světě varují před jejím využíváním a na západě visí ve vzduchu zákazy. Jsou na ně připravené firmy, využívající síť pro reklamu? Když se před šesti lety na trhu objevil TikTo… Poprask kvůli šalině. CGI musí být na hraně, říkají autoři fake OOH kampaně pro Škoda Auto9.května » Marketing&Media Za čtyři dny téměř 13 milionů přehrání, 155 tisíc „lajků“ a 690 komentářů. To je skóre videa fake OOH reklamy z ulic Brna, které pro Škoda Auto v rámci kampaně k MS v hokeji vytvořily agentura Etnetera Motion a kreativní studio Punctum Images. „Čeka… Odstartoval nový podcast o marketingu Mike:ON28.února » Marketing&Media Podcast Mike:ON je určen pro všechny marketéry, brand manažery i nadšence do nových technologií. Článek Odstartoval nový podcast o marketingu Mike:ON se nejdříve objevil na Marketing & Media . Michal Bubeníček novým CEO agentury Etnetera Motion3.března » IToday.cz Michal Bubeníček se stal novým CEO kreativní agentury Etnetera Motion. Článek Michal Bubeníček novým CEO agentury Etnetera Motion se nejdříve objevil na IToday.cz . RozhovorAutomatizace lepší kreativu nepřinese1.března » Marketing&Media Zákaznická zkušenost má prostupovat celou komunikací značky, říká nový šéf agentury Etnetera Motion Michal Bubeníček Dáme jídlo na online komunikaci volí Etneteru23.listopadu » MediaGuru |
|