David Antoš |
Vztahuje se k |
Hrozba jménem Temu. Které české e-shopy odrazí útok asijských online tržišť?4.prosince » iHNed.cz S poklesem prodejů po covidu, vysokými cenami energií a prudkou inflací se tuzemské e‑shopy víceméně dokázaly vyrovnat. Větší vítr mají nyní z asijského online tržiště Temu a podobných, jež svou agresivní cenovou politikou ukusují stále větší... Neprůhledná Balíkovna. Investoři i analytici se nad možným prodejem ošívají15.srpna » Forbes Česká pošta se chce zbavit svého zlatého vejce: služby Balíkovna. Cenovka? Kolem čtyř miliard korun. O skutečném hospodářském výkonu mají ale hlasy z oboru své pochybnosti. ČR zná vítěze ankety EXEC E-commerce osobnost pro rok 202424.června » Protext Praha 24. června 2024 (PROTEXT) - Druhý ročník ankety EXEC e-commerce osobnost již má svého výherce. Stal se jím Dalibor Cicman, zakladatel GymBeam. Druhou a třetí příčku obsadili zástupci internetových obchodů Trenýrkárna a Alza. Došlo i na udělení… Zemětřesení v české e-commerce. Jak zahraniční hráči v čele s Temu výrazně mění zdejší trh21.června » CzechCrunch I když Temu před rokem nikdo neznal, jeho aplikace už letos v Česku atakovala hranici 200 tisíc aktivních uživatelů měsíčně. A není jediné. Článek Zemětřesení v české e-commerce. Jak zahraniční hráči v čele s Temu výrazně mění zdejší trh se nejdříve… Internetové obchody v útlumu, zachrání je Generace X a Baby Boomers18.ledna » FAEI.cz Tržby e-shopů téměř dva roky klesají a stovky on-line obchodů dokonce zanikly. V dalších letech ale e-commerce čeká opětovný růst. Jedním z důvodů bude rostoucí popularita internetového nakupování u Generace X a Baby Boomers, tedy lidí narozených př… E-shop Temu proniká do Česka, agresivně oblepil internet15.ledna » E15.cz Superlevné zboží, agresivní marketing a široká nabídka. Čínský e-shop Temu v posledním roce intenzivně pracuje na obsazení západních trhů a ukazuje tak, že v době ekonomického propadu ani zákazníci z bohatých zemí nepohrdnou levným zbožím z Číny. E-shop Temu proniká do Česka, agresivně oblepil český internet15.ledna » E15.cz Superlevné zboží, agresivní marketing a široká nabídka. Čínský e-shop Temu v posledním roce intenzivně pracuje na obsazení západních trhů a ukazuje tak, že v době ekonomického propadu ani zákazníci z bohatých zemí nepohrdnou levným zbožím z Číny. Nízké ceny, ostrý marketing. Tak chce turecké tržiště Trendyol dobýt náš trh15.ledna » Forbes Na jaře se pro české zákazníky otevře turecko-čínské internetové tržiště Trendyol. A přinese s sebou ještě větší tlak na ceny zboží i reklamy. Trh e-shopů se propadl za rok o 12 miliard. Většímu sešupu zabránila tržiště8.ledna » Seznam Zprávy Internetový trh se propadl druhý rok za sebou. V roce 2023 se obrat snížil o šest procent na 185 miliard korun. Vánoce však přinesly naději na zlepšení. České e-shopy prošly údolím smrti a prokázaly odolnost. Zákazníci mohou čekat slevy26.prosince » E15.cz Téměř dvouroční propad tržeb internetových obchodů minulý rok věštil, že by letošek mohl být posledním rokem existence pro některé z nich, na trhu byla cítit krev. Karavana ale jede dál. Navzdory očekávání trh nezaznamenal žádný velký krach tuzemské… Senior je slibný zákazník. Stříbrná ekonomika roste, vydělat na tom umí leda šmejdi12.listopadu » Aktuálně.cz Množství seniorů v Česku se rychle zvyšuje, roste ale také jejich kupní síla, přesto pro starší lidi chybí vhodné bydlení, služby i zboží. Zákazníci vydělají, e-shopy ne? Co přinesou první Vánoce s polským Allegrem10.listopadu » Forbes Česká e-commerce je v útlumu a pokud ji nezachrání vánoční sezona, dopadne ještě hůř než loni. Letos je však kvůli polskému Allegru konkurence mezi e-shopy ostřejší než kdy jindy. |
|