Kim Hofmanová |
Vztahuje se k |
Emotivní téma přijímaček na střední otevírá T-Mobile v nové kampani18.září » Marketing&Media V kampani na domácí internet T-Mobile s agenturou Ogilvy řeší nejistotu i strach dětí z neúspěchu a zklamání s linkou #MeziSvými. Článek Emotivní téma přijímaček na střední otevírá T-Mobile v nové kampani se nejdříve objevil na Marketing & Media . Letní kampaň T-Mobile mění pod linkou #MeziSvými pravidla hry26.června » Marketing&Media T-Mobile spustil produktovou kampaň, která představuje novou tarifní nabídku Next a rozvíjí dlouhodobou strategickou linku #MeziSvými. Je z dílny týmu Ticino (Ogilvy) a mimo televizi se objeví také v printu, v digitálním prostředí, na nosičích OOH, … Bud Light zapojil do kampaně trans ženu a narazil. Takhle ne, říká odbornice13.srpna » iDNES.cz Zapojení transinfluencerky do propagace piva mělo efekt, se kterým americký pivní gigant Anheuser-Busch nejspíš úplně nepočítal. Firmě výrazně poklesly prodeje. „Každá značka by si měla zvážit, kdo je jejich cílová skupina a kdo si jejich produkty s… ESG není jen povinný reporting, ale nástroj pro byznys18.dubna » Marketing&Media Silné ESG vás odmění loajálními zákazníky i zaměstnanci a v důsledku má tak pozitivní vliv na byznysové výsledky firmy. Článek ESG není jen povinný reporting, ale nástroj pro byznys se nejdříve objevil na Marketing & Media . Svět, ve kterém už nikomu nedojdou data, představuje kampaň T-Mobile15.února » Marketing&Media První letošní kampaň s z dílny agenturního týmu Ticino skupiny WPP už běží v televizi, objeví se online i v místě prodeje. Článek Svět, ve kterém už nikomu nedojdou data, představuje kampaň T-Mobile se nejdříve objevil na Marketing & Media . Klíčové desetiletí akce proti klimatickým změnám: Inspirace pro firmy v Česku20.června » Marketing&Media Před půl rokem proběhla klimatická konference při OSN o změně klimatu (COP26). Téměř 25 tisíc účastníků z 200 zemí světa se sešlo s jediným cílem: uspíšit boj proti klimatickým změnám do roku 2030, kdy končí naše šance na lepší scénáře. Kreativu pro T-Mobile řídí v WPP Michaela Pechanová21.března » MediaGuru Kreativu agenturního týmu Ticino ze skupiny WPP, jenž od ledna pracuje pro T-Mobile, vede Michaela Pechanová. klientský tým Vanda Zdvihal. Agenturní tým pro T-Mobile je konečně kompletní21.března » Marketing&Media Kreativní ředitelkou týmu Ticino (WPP) je Michaela Pechanová, která přišla ze Symbia. Novou šéfku klientského týmu je Vanda Zdvihal. Proč by měly firmy v CSR více konat a méně mluvit7.června » Marketing&Media Dobrá CSR se musí propsat do celé organizace a mít skutečný dopad na témata relevantní pro společnost, planetu i značku Spotřebitelé, investoři i státy začínají vyžadovat společenský přesah firem a společenská odpovědnost firem (corporate social res… Young Lions: V médiích vítězí Michel a Buďárek z MarketUp20.dubna » MediaGuru Soutěž pro mladé kreativce Young Lions rozdala první ceny v letošním ročníku. Jako první soutěžili účastníci v kategorii Media. |
|