|
Vztahuje se k |
Nová kampaň chce snížit vážné nehody motorkářů24.června » MediaGuru BESIP, Ministerstvo dopravy a Česká asociace pojišťoven spouští novou kampaň s názvem „Hele, motorka!“. Hele, motorka! Kampaň od Triadu hackuje mozky řidičů24.června » Marketing&Media Poučování při snaze o bezpečnost na silnicích nefunguje. Triad se tak v kampani pro BESIP, Ministerstvo dopravy a ČAP snaží přeprogramovat mozky řidičů, a tak snížit počet vážných nehod motorkářů. Článek Hele, motorka! Kampaň od Triadu hackuje mozky… Matúš Ficko vede strategické oddělení pražského Triadu27.listopadu » Marketing&Media Po třech letech v roli strategického plánovače Matúš Ficko povýšil na šéfa posíleného strategického oddělení Triad Prague. Článek Matúš Ficko vede strategické oddělení pražského Triadu se nejdříve objevil na MAM . |
|