Adéla Marešová |
Vztahuje se k |
Story TLRS nabírá nový kreativní směr pod taktovkou Rada Jankoviče18.března » Marketing&Media Do agentury Story TLRS ze skupiny Near & Dear přišel kreativní ředitel Rado Jankovič po dvou letech v agentuře Momentum. Článek Story TLRS nabírá nový kreativní směr pod taktovkou Rada Jankoviče se nejdříve objevil na Marketing & Media . Být či nebýt na TikToku jako značka? Skvělý nástroj, jak zasáhnout generaci Z8.prosince » MEDIAR Že se TikToku za čtyři roky podařilo stát se nejrychleji rostoucí sociální sítí, bylo napsáno už mnohokrát. Čím dál častěji proto ve firmách probíhají debaty o tom, zda začít přemýšlet o investici do komunikace i na této sociální síti. Co to značce … PUMA pokračuje v úspěšném projektu PUMA HEROES28.března » Marketingové noviny Po úspěšném prvním ročníku PUMA HEROES dává projekt opět šanci mladým lidem ukázat svůj talent a nastartovat kariéru ve čtyřech vybraných oborech. PUMA tak navazuje na loňskou spolupráci s kreativní agenturou Story TLRS. Společně vyberou čtveřici hr… Vznikla nová komunikační skupina Near & Dear21.května » MediaGuru Digitální Story TLRS, Topic PR, stratégové a kreativci z Triple Bang Agency a vývojáři Dev Bros se spojili ve skupině Near & Dear. |
Petr Němec
- Právník
ŠKODA AUTO a.s.
- Automobilová výroba a výroba dopravních prostředků
|