Šimon Vodrážka |
Related to |
Rozepište se víc tam, kde to dává smysl, vyzývá Amnesty International4.November » Marketing&Media Kampaň Maraton psaní dopisů s Ester Geislerovou, Hynkem Čermákem a Janem Lukačevičem opět vznikla ve spolupráci s agenturou Story TLRS. I mega neuvážená rozhodnutí mohou být ta správná. Piero Sestak a jeho byznysová cesta v čele s K10 je toho důkazem19.July » CzechCrunch Stojím před nádhernou vinohradskou vilou, ve které se nachází coworking K10. Ten jako jeden z mála míst v Praze nabízí možnost vyzkoušet si práci v naprosto jedinečném historickém objektu, k čemuž ovšem vedla velmi spletitá cesta. Čekám zde na Piera… Vznikla nová komunikační skupina Near & Dear21.May » MediaGuru Digitální Story TLRS, Topic PR, stratégové a kreativci z Triple Bang Agency a vývojáři Dev Bros se spojili ve skupině Near & Dear. Agentura Story TLRS spouští vlastní videoprodukci13.May » STATISTICKY[cz] S rostoucími požadavky na stále více pohyblivého obsahu se v digitální agentuře Story TLRS zrodila myšlenka osamostatnit in-house produkci. Tak vznikl projekt Více než video s vlastním produkčním zázemím – v čele s Šimonem Vodrážkou, zakládajícím čl… Tisková zpráva: Agentura Story TLRS spouští vlastní videoprodukci9.May » Objevit.cz S rostoucími požadavky na stále více pohyblivého obsahu se v digitální agentuře Story TLRS zrodila myšlenka osamostatnit in-house produkci. Tak vznikl projekt Více než video s vlastním produkčním zázemím – v čele s Šimonem Vodrážkou, zakládajícím čl… Agentura Story TLRS spouští vlastní videoprodukci7.May » FeedIT.cz 7.5. 2019 – S rostoucími požadavky na stále více pohyblivého obsahu se v digitální agentuře Story TLRS zrodila myšlenka osamostatnit in-house produkci. Tak vznikl projekt Více než video s vlastním produkčním zázemím – v čele s Šimonem Vodrážkou, zak… |
Miroslav Horníček
- Český herec
ŠKODA AUTO a.s.
- Automobilová výroba a výroba dopravních prostředků
|