Jakub Hodboď |
Vztahuje se k |
Jak uspět na světových soutěžích? Přihláškám musíte věnovat čas, říká Jakub Hodboď6.prosince » Marketing&Media Soutěž Effie ocení ve čtvrtek globálně nejefektivnější kampaně. „Dá se vyhrát se silným lokálním insightem a nemusí jít o kampaň s obrovským rozpočtem,“ uvádí v rozhovoru pro aktuální vydání MAM Jakub Hodboď z Ogilvy, porotce letošního ročníku. Člán… Art Directors Club otevírá druhý semestr ADC Academy9.října » Marketing&Media Kurzy kreativního vzdělávacího programu ADC povedou Jakub Hodboď, Tereza Svěráková a Dora Pružincová, Atila Martins, Vilém Franěk či Iva Hadj Moussa a Michaela Žemlová. Článek Art Directors Club otevírá druhý semestr ADC Academy se nejdříve objevil … Ondřej Obluk a Jakub Hodboď z Ogilvy: Budování značky odděluje v marketingu zrno od plev2.května » Marketing&Media Čím blíže jste globálnímu šéfovi marketingu, tím větší je ochota řešit strategii a ukázat data, říkají CEO a šéf strategie agentury Ogilvy. Článek Ondřej Obluk a Jakub Hodboď z Ogilvy: Budování značky odděluje v marketingu zrno od plev se nejdříve o… Svět, ve kterém už nikomu nedojdou data, představuje kampaň T-Mobile15.února » Marketing&Media První letošní kampaň s z dílny agenturního týmu Ticino skupiny WPP už běží v televizi, objeví se online i v místě prodeje. Článek Svět, ve kterém už nikomu nedojdou data, představuje kampaň T-Mobile se nejdříve objevil na Marketing & Media . České agentury uspěly na evropských Effie Awards1.prosince » Marketing&Media Mezi nejefektivnějšími kampaněmi Evropy byly oceněny všechny tři z Česka nominované projekty. Českou stopu mají i trofeje pro Německo. Článek České agentury uspěly na evropských Effie Awards se nejdříve objevil na Marketing & Media . AdvertorialMohou značky růst i v dobách inflace?11.srpna » Marketing&Media Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké situaci. T-Mobile znovu protěžuje lákavou službu Pořád online. Bude se vám hodit4.února » Mobilizujeme.cz T-Mobile začíná promovat svou službu „Pořád online“ Spouští kvůli tomu kampaň „Když vám dojdou data“ Zákazníkům chce přiblížit výhody této služby Operátor T-Mobile startuje novou kampaň „Když vám dojdou data“, pomocí které chce svým zákazníkům přibl… Ogilvy a VMLY&R budou mít jediného ředitele. Povede je Obluk25.března » MEDIAR Agentury VMLY&R a Geometry fúzují. VMLY&R bude mít společné zázemí s Ogilvy, navenek dál vystupují samostatně. Obě je řídí Ondřej Obluk. Daniel Živica a Martin Pešta odcházejí. Zdroj Startuje třináctý ročník Young Lions15.února » Marketing&Media Registrace do prestižní soutěže mladých kreativců jsou otevřeny. Klání samotné začne 16. dubna. Už podruhé se soutěž a tréninkový program pro mladé profesionály Young Lions uskuteční online. Loňský ročník byl jednou z prvních akcí, která se konala v… Značky jako služby. Nejsou jen symbolem statusu, ale i každodenním partnerem9.června » Marketing&Media ADVERTORIAL V turbulentních post‑covidových časech už značky nemohou spoléhat na předchozí úspěchy. Musí dělat vše pro to, aby se do nich lidé „zamilovávali“ zase a znovu. K tomu povede jen jedna cesta: absolutní orientace na zákazníka. Mohlo by se … Země vnímá šéf strategie Ogilvy Jakub Hodboď přes lidi, kteří tam žijí25.července » Ekonom iHNed.cz Když člověk chce, může se podívat kamkoliv. K tomuto přesvědčení došel Jakub Hodboď, šéf strategie reklamní agentury Ogilvy, v 17 letech na své první velké cestě. V rámci středoškolského projektu se dostal do Toronta za Čechoslováky, kteří tam emigr… |
|