Milan Průša |
Vztahuje se k |
Ohlédnutí se za podzimem U1512.ledna » AC Sparta Praha Upřímně. Víte, co skutečně stojí za růstem značek?14.listopadu » Marketing&Media „Pokud chcete být nenahraditelní, musíte být vždycky odlišní.“ Coco Chanel. Článek Upřímně. Víte, co skutečně stojí za růstem značek? se nejdříve objevil na Marketing & Media . Pálenicím se rozjíždí hlavní sezona, za slivovičku si letos o něco připlatíme15.září » Českobudějovický deník Hlavní sezóna v pálenicích se postupně rozjíždí a lidé začínají ve velkém vozit ovoce ze zahrádek. Letos to ale zatím vypadá, že švestek bude méně. Naopak jablek se urodilo velké množství. Milovníci pálenky se ale musí připravit na to, že kvůli všeo… Milovníci pálenky míří s ovocem do Samosolské pálenice. Vozí teď švestky14.října » Českokrumlovský deník Do Samosolské pálenice v obci Samosoly na Jindřichohradecku přiváží v těchto dnech zájemci hromady švestek a jiného ovoce. Pálí je majitel pálenice Milan Průša už osmnáct let. Zákazník si domů odváží třeba Jablkovici, Slivovici, Hruškovici nebo Třeš… |
|