Jan Binar |
Vztahuje se k |
Konference Brand Management podesáté: Kreativita znamená hlavně odvahu. Máte ji?16.října » Protext Praha 10. října 2024 (PROTEXT) - To, že něco dokážeme změřit, ještě neznamená, že je to důležité, říká John Hegarty, legendární kreativec a klíčový řečník letošního ročníku konference Brand Management. A naopak, právě to, co neumíme vyčíslit, může b… Šéf McCannu Jan Binar: Strop v Česku je nízko, s reklamou chceme do světa4.září » MEDIAR Dlouholetý šéf pražské reklamní agentury popisuje expanzi pod globální značkou Planetary. "Pokud se jí bude dařit, může být za pět, šest let větší než McCann v Česku," říká Jan Binar. Asociace komunikačních agentur má po valné hromadě kompletní vedení26.června » Marketing&Media Na volební valné hromadě AKA obsadila funkce v prezidiu a v dozorčí i smírčí komisi, stanovila též cíle pro nejbližší období. Článek Asociace komunikačních agentur má po valné hromadě kompletní vedení se nejdříve objevil na Marketing & Media . Jan Binar z McCann Prague: Vítězství v Agentuře roku je pro nás radostný závazek19.dubna » Marketing&Media Chceme být místem, kde mohou lidé naplnit své sny, říká Jan Binar, šéf agentury McCann Prague. Článek Jan Binar z McCann Prague: Vítězství v Agentuře roku je pro nás radostný závazek se nejdříve objevil na Marketing & Media . Chybí znalosti, čas a budou chybět peníze10.listopadu » Marketing&Media Panelová diskuze AKA na konferenci Forum Media „nakousla“ několik problémů mezi klienty a agenturami. Hodina debaty ale nevyřešila ani jeden. Článek Chybí znalosti, čas a budou chybět peníze se nejdříve objevil na Marketing & Media . V čem mají zadavatelé s agenturami problém?6.června » Marketing&Media Kvalita týmu je nejrizikovějším faktorem spolupráce, talenty si ale obor nechává pláchnout jinam. Jak z toho ven a kde hledat příležitosti, odhaluje seriál MAM a AKA. Knowlimits se stává největší agenturou na trhu26.května » Marketing&Media Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA, nezávislá globální organizace analyzující reklamní trh, vypočítal hodnotu portfolia Knowlimits … Pepsi po deseti letech končí jako sponzor poločasové show Super Bowlu26.května » Marketing&Media Nápojářský gigant Pepsi už nebude sponzorem každoroční poločasové bombastické show během finále Super Bowlu. S ligou amerického fotbalu NFL však podepsal další sponzorský kontrakt. Oddělené světy jsou na škodu26.května » Marketing&Media ADVERTORIAL Na našem marketingovém trhu nejčastěji působí ryze české agentury, nebo ty, které mají centrálu v zahraničí a v našich končinách mají jen pobočku. Výjimku představuje mediální a marketingová agentura POS Media. |
|