Kristýna Ochvatová |
Vztahuje se k |
Foktová a Kohout přišli do strategického týmu VML15.srpna » MediaGuru Tým stratégů v agentuře VML, vedený Kristýnou Ochvatovou, rozšiřuje svůj záběr o know-how v dalších disciplínách budování a řízení značek. Strategický tým VML vítá nové posily, získal Pavla Kohouta a Zuzanu Foktovou15.srpna » Marketing&Media Tým stratégů v agentuře VML, vedený Kristýnou Ochvatovou, rozšiřuje svůj expertní záběr o hlubší know-how v dalších disciplínách budování a řízení značek. Článek Strategický tým VML vítá nové posily, získal Pavla Kohouta a Zuzanu Foktovou se nejdřív… Značky & trendy: jak držet prst na tepu doby19.února » MEDIAR Značky se mají dívat i kolem sebe, a ne být jen zahleděné do svých marketingových reportů. Začátek roku je dobrá příležitost vzít sledování společenských trendů od podlahy. Šéfka strategie VML Kristýna Ochvatová upozorňuje na tři témata, na která se… Strategii VMLY&R vede nově Kristýna Ochvatová12.října » Marketing&Media Kristýna Ochvatová přechází po dvou a půl letech u YYY agency, v čele strategie VMLY&R střídá Tomáše Sýkoru. Článek Strategii VMLY&R vede nově Kristýna Ochvatová se nejdříve objevil na Marketing & Media . Kristýna Ochvatová řídí strategie v agentuře VMLY&R11.října » MediaGuru Kristýna Ochvatová bude mít v nové roli na starosti i lokální adaptaci globálních procesů a strategických nástrojů. Dvacet knih o značkách a brandingu29.září » Seznam Médium V budování značek máme poznatky, které lze nazvat objektivní. Ale pořád je v něm prostor pro různé přístupy. Je značka spíš matematika setkávání nebo emoce? Extenze vlastní identity nebo záruka? Je mise značky zásadní nebo přeceňovaná? Vivantis v kampani nabádá k dělání radosti sobě i druhým1.prosince » MediaGuru Vivantis spouští novou reklamní kampaň. Připomíná svým zákaznicím, že Vánoce jsou příležitostí, jak dopřát lepší pocit druhým i sobě. |
|