Lenka Tenglerová |
Vztahuje se k |
Kofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkání25.května » Magazín POSITIV Poté, co Kofola začala inspirovat páry k tomu, aby spolu trávily více času a pečovaly tak o svou lásku, se letos zaměřila na dotyky. I ty jsou totiž podle odborníků nesmírně důležité pro utužování vzájemných vztahů! Tisíce dotyků věnujeme v průměru … Kofola v nové kampani vyzývá k vzájemnému dotýkání24.května » Marketing&Media Poté, co tradiční československá značka Kofola začala inspirovat páry k tomu, aby spolu trávily více času a pečovaly o svou lásku, se letos zaměřila na dotyky. I ty jsou totiž podle odborníků nesmírně důležité pro utužování vzájemných vztahů. Článek… Kofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkání24.května » FeedIT.cz Poté, co Kofola začala inspirovat páry k tomu, aby spolu trávily více času a pečovaly tak o svou lásku, se letos zaměřila na dotyky. I ty jsou totiž podle odborníků … Continue reading Kofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkání Češi o hmotné dárky už tolik nestojí, raději spolu chtějí trávit čas22.prosince » Mzone.cz Je předvánoční shon skutečně nezbytný, nebo je mnohem lepší využít sváteční čas pro své nejbližší? I na to se Kofola letos zeptala české populace. A výsledek? Lidem vadí předvánoční stres, z více než 60 % jim brání v tom, aby si užili sváteční chvíl… Češi o hmotné dárky už tolik nestojí, raději spolu chtějí trávit čas8.prosince » Magazín POSITIV Je předvánoční shon skutečně nezbytný, nebo je mnohem lepší využít sváteční čas pro své nejbližší? I na to se Kofola letos zeptala české populace. A výsledek? Lidem vadí předvánoční stres, z více než 60 % jim brání v tom, aby si užili sváteční chvíl… Češi o hmotné dárky už tolik nestojí, raději spolu chtějí trávit čas7.prosince » FeedIT.cz Je předvánoční shon skutečně nezbytný, nebo je mnohem lepší využít sváteční čas pro své nejbližší? I na to se Kofola letos zeptala české populace. A výsledek? Lidem vadí předvánoční stres, … Continue reading Češi o hmotné dárky už tolik nestojí, rad… Láskyplný páteček: Kofola a Bernard uvádí společný televizní spot22.června » Nová Večerní Praha Rodinný pivovar Bernard se přidává k originálnímu nápadu Kofoly podpořit lásku ve společnosti a rovněž poskytuje... Kofola a Bernard uvádí společný televizní spot na podporu Láskyplného pátečku22.června » FeedIT.cz Rodinný pivovar Bernard se přidává k originálnímu nápadu Kofoly podpořit lásku ve společnosti a rovněž poskytuje svým zaměstnancům jeden volný pátek na lásku. Na podporu myšlenky Láskyplného pátečku vznikl společný televizní spot … Continue reading … Kampaní Láskyplný páteček Kofola upozorňuje na nedostatek lásky25.května » Marketingové noviny Tradiční československá značka a s ní stejnojmenná firma letos přichází s inspirativním krokem. Originální cestou upozorňuje na potřebu lásky ve společnosti, se změnou začíná u sebe a k zapojení vyzývá i ostatní. Všem zaměstnancům daruje Láskyplný p… Láskyplný páteček: Kofola dává lidem den volna na budování vztahů. Zapojí se další zaměstnavatelé?19.května » Marketing&Media Kofola ČeskoSlovensko chce kampaní od Wiktor Leo Burnett pozitivně měnit okolí. Ve spotech vystupují reálné páry a projekt vyzývá k zapojení i další firmy. Článek Láskyplný páteček: Kofola dává lidem den volna na budování vztahů. Zapojí se další zam… |
|