Leo Burnett Wiktor |
Vztahuje se k |
Na Golden Drum mají šance McCann Prague, Leo Burnett s MSL a Kreativ Gang2.října » Marketing&Media Už 30. ročník festivalu Golden Drum zveřejnil shortlisty. Česko má v hlavní soutěži 14 želízek v ohni, Slovensko 15. Článek Na Golden Drum mají šance McCann Prague, Leo Burnett s MSL a Kreativ Gang se nejdříve objevil na Marketing & Media . Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče, hlásá v nové kampani Royal Crown Cola19.června » Marketing&Media Společnost Kofola ČeskoSlovensko, která v Česku a na Slovensku vyrábí ikonickou americkou značku Royal Crown Cola s tradicí sahající až do roku 1905, přichází s novým kreativním konceptem. Ten, ve spolupráci s agenturou Wiktor Leo Burnett, staví na … Kofola v nové kampani vyzývá k vzájemnému dotýkání30.května » Marketingové noviny Poté, co tradiční československá značka Kofola začala inspirovat páry k tomu, aby spolu trávily více času a pečovaly tak o svou lásku, se letos zaměřila na dotyky. I ty jsou totiž podle odborníků nesmírně důležité pro utužování vzájemných vztahů! Ti… Kofola v nové kampani vyzývá k vzájemnému dotýkání24.května » Marketing&Media Poté, co tradiční československá značka Kofola začala inspirovat páry k tomu, aby spolu trávily více času a pečovaly o svou lásku, se letos zaměřila na dotyky. I ty jsou totiž podle odborníků nesmírně důležité pro utužování vzájemných vztahů. Článek… Porota rozhodla: Jednoduchý humor v reklame stačí13.května » Strategie.sk Backstage z aprílového Hodnotenia Stratégií píše Creative Director agentúry Róbert Slovák a jeho priatelia Lenka Bónová. SUNDAY ADUCATION: Jakub Svetlík, Peter Kačenka a Michael Phelps7.dubna » Strategie.sk Blog Lukáša Lukoniča aj tento mesiac prináša tipy pre ľudí, ktorých baví vzdelávať sa v reklame a marketingu. Nájdete medzi nimi legendu od Under Armour, prekvapivo kvalitný študentský podcast aj hinty Jakuba Svetlíka z Istropolitana Ogilvy. Kofola představila upravené logo14.března » Design Portál Změnou projde logo i celé portfolio značky včetně etiket, lahví, plechovek či sklenic. Upravené logo vzniklo ve spolupráci s agenturou Wiktor Leo Burnett. The post Kofola představila upravené logo first appeared on Design portál . Po devíti letech mění Kofola logo i vizuální jazyk značky. Vítězný návrh od WIktor Leo Burnett uspěl po sedmi letech hledání13.března » Marketing&Media Po devíti letech proměňuje Kofola logo i vizuální jazyk značky s vítězným návrhem od agentury Wiktor Leo Burnett. Hledání trvalo sedm let. Článek Po devíti letech mění Kofola logo i vizuální jazyk značky. Vítězný návrh od WIktor Leo Burnett uspěl po… Láskyplný páteček: Kofola dává lidem den volna na budování vztahů. Zapojí se další zaměstnavatelé?19.května » Marketing&Media Kofola ČeskoSlovensko chce kampaní od Wiktor Leo Burnett pozitivně měnit okolí. Ve spotech vystupují reálné páry a projekt vyzývá k zapojení i další firmy. Článek Láskyplný páteček: Kofola dává lidem den volna na budování vztahů. Zapojí se další zam… Přehled největších slovenských reklamních agentur26.listopadu » MediaGuru |
|