|
Vztahuje se k |
Kofola zapojuje Amorky, pomohou se seznamováním naživo5.května » MediaGuru Kofola vyzývá v nové kampani k seznamování naživo. I letos nabídne značka možnost svatby na vybraných festivalech, nově zapojí Amorky. Dvě třetiny párů se dnes seznámí online. Offline láska teď dostává druhou šanci5.května » FeedIT.cz Láska má existenční problémy. Víc jak 60 % párů se dnes seznamuje online. Obrazovky ale těžko nahradí první nesmělý pohled, nervózní úsměv nebo dotek ruky při osobním setkání. Právě na … Continue reading Dvě třetiny párů se dnes seznámí online. Offl… Kofolí prasátko je zpět. Letos vybízí k darování dobroty18.listopadu » Marketing&Media Legendární vánoční reklama s divočákem, co má „velký zahnutý zuby nahoru”, se vrací. Kofola v letošní sváteční kampani představuje nejen svou limitovanou edici, která vznikla co-brandovou spoluprací s Marlenkou, ale i nové vánoční poselství. Článek … Na Golden Drum mají šance McCann Prague, Leo Burnett s MSL a Kreativ Gang2.října » Marketing&Media Už 30. ročník festivalu Golden Drum zveřejnil shortlisty. Česko má v hlavní soutěži 14 želízek v ohni, Slovensko 15. Článek Na Golden Drum mají šance McCann Prague, Leo Burnett s MSL a Kreativ Gang se nejdříve objevil na Marketing & Media . Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče, hlásá v nové kampani Royal Crown Cola19.června » Marketing&Media Společnost Kofola ČeskoSlovensko, která v Česku a na Slovensku vyrábí ikonickou americkou značku Royal Crown Cola s tradicí sahající až do roku 1905, přichází s novým kreativním konceptem. Ten, ve spolupráci s agenturou Wiktor Leo Burnett, staví na … Kofola v nové kampani vyzývá k vzájemnému dotýkání30.května » Marketingové noviny Poté, co tradiční československá značka Kofola začala inspirovat páry k tomu, aby spolu trávily více času a pečovaly tak o svou lásku, se letos zaměřila na dotyky. I ty jsou totiž podle odborníků nesmírně důležité pro utužování vzájemných vztahů! Ti… Kofola v nové kampani vyzývá k vzájemnému dotýkání24.května » Marketing&Media Poté, co tradiční československá značka Kofola začala inspirovat páry k tomu, aby spolu trávily více času a pečovaly o svou lásku, se letos zaměřila na dotyky. I ty jsou totiž podle odborníků nesmírně důležité pro utužování vzájemných vztahů. Článek… Porota rozhodla: Jednoduchý humor v reklame stačí13.května » Strategie.sk Backstage z aprílového Hodnotenia Stratégií píše Creative Director agentúry Róbert Slovák a jeho priatelia Lenka Bónová. SUNDAY ADUCATION: Jakub Svetlík, Peter Kačenka a Michael Phelps7.dubna » Strategie.sk Blog Lukáša Lukoniča aj tento mesiac prináša tipy pre ľudí, ktorých baví vzdelávať sa v reklame a marketingu. Nájdete medzi nimi legendu od Under Armour, prekvapivo kvalitný študentský podcast aj hinty Jakuba Svetlíka z Istropolitana Ogilvy. Kofola představila upravené logo14.března » Design Portál Změnou projde logo i celé portfolio značky včetně etiket, lahví, plechovek či sklenic. Upravené logo vzniklo ve spolupráci s agenturou Wiktor Leo Burnett. The post Kofola představila upravené logo first appeared on Design portál . |
|