Jan Tupý |
Vztahuje se k |
Rozvíjení digitální gramotnosti ve Výchově ke zdraví9.dubna » Metodický portál RVP Hlavním záměrem tohoto materiálu je charakterizovat význam digitálních technologií při rozvíjení kompetencí/gramotností žáků ve výchově ke zdraví, specifikovat očekávané výsledky učení výchovy ke zdraví, jejichž naplňování předpokládá využívání digi… Rozvíjení digitální gramotnosti ve Výchově ke zdraví1.dubna » Metodický portál RVP Hlavním záměrem tohoto materiálu je charakterizovat význam digitálních technologií při rozvíjení kompetencí/gramotností žáků ve výchově ke zdraví, specifikovat očekávané výsledky učení výchovy ke zdraví, jejichž naplňování předpokládá využívání digi… Rozvíjení digitální gramotnosti ve Výchově ke zdraví26.března » Metodický portál RVP Hlavním záměrem tohoto materiálu je charakterizovat význam digitálních technologií při rozvíjení kompetencí/gramotností žáků ve výchově ke zdraví, specifikovat očekávané výsledky učení výchovy ke zdraví, jejichž naplňování předpokládá využívání digi… Rozvíjení digitální gramotnosti ve Výchově ke zdraví23.března » Metodický portál RVP Hlavním záměrem tohoto materiálu je charakterizovat význam digitálních technologií při rozvíjení kompetencí/gramotností žáků ve výchově ke zdraví, specifikovat očekávané výsledky učení výchovy ke zdraví, jejichž naplňování předpokládá využívání digi… Rozvíjení digitální gramotnosti ve Výchově ke zdraví19.března » Metodický portál RVP Hlavním záměrem tohoto materiálu je charakterizovat význam digitálních technologií při rozvíjení kompetencí/gramotností žáků ve výchově ke zdraví, specifikovat očekávané výsledky učení výchovy ke zdraví, jejichž naplňování předpokládá využívání digi… Rozvíjení digitální gramotnosti ve Výchově ke zdraví16.března » Metodický portál RVP Hlavním záměrem tohoto materiálu je charakterizovat význam digitálních technologií při rozvíjení kompetencí/gramotností žáků ve výchově ke zdraví, specifikovat očekávané výsledky učení výchovy ke zdraví, jejichž naplňování předpokládá využívání digi… Rozvíjení digitální gramotnosti ve Výchově ke zdraví11.března » Metodický portál RVP Hlavním záměrem tohoto materiálu je charakterizovat význam digitálních technologií při rozvíjení kompetencí/gramotností žáků ve výchově ke zdraví, specifikovat očekávané výsledky učení výchovy ke zdraví, jejichž naplňování předpokládá využívání digi… Rozvoj digitální gramotnosti v tělesné výchově7.ledna » Metodický portál RVP Tělesná výchova je vyučovací předmět, který rozvíjí především pohybové dovednosti a tělesnou zdatnost, a na nepohybové činnosti „není čas“. Přesto (nebo právě proto) i do tělesné výchovy pronikají digitální technologie a umožňují rozvíjet digitální… Rozvoj digitální gramotnosti v tělesné výchově17.prosince » Metodický portál RVP Tělesná výchova je vyučovací předmět, který rozvíjí především pohybové dovednosti a tělesnou zdatnost, a na nepohybové činnosti „není čas“. Přesto (nebo právě proto) i do tělesné výchovy pronikají digitální technologie a umožňují rozvíjet digitální… Rozvoj digitální gramotnosti v tělesné výchově30.listopadu » Metodický portál RVP Tělesná výchova je vyučovací předmět, který rozvíjí především pohybové dovednosti a tělesnou zdatnost, a na nepohybové činnosti „není čas“. Přesto (nebo právě proto) i do tělesné výchovy pronikají digitální technologie a umožňují rozvíjet digitální… |
Petr Havlíček
- Výživový poradce
|