Zuzana Tylčerová |
Vztahuje se k |
Zuzana Tylčerová je obchodní ředitelkou SPM Media31.ledna » MediaGuru Mediální skupina Marka Španěla a Slavomíra Pavlíčka zřídila novou pozici pro řízení obchodu celé skupiny. Do jejího čela přišla Zuzana Tylčerová. Centrální a agenturní obchod Vltava Labe Media povede Jitka Beranová25.dubna » Marketing&Media Ve vedení centrálního a agenturního obchodu skupiny Vltava Labe Media dojde od května ke změně. Z pozice ředitelky jej povede Jitka Beranová. Článek Centrální a agenturní obchod Vltava Labe Media povede Jitka Beranová se nejdříve objevil na Marketin… Centrální obchod VLM vede Beranová, Tylčerová má nový post25.dubna » MediaGuru Od května dojde ke změně vedení centrálního a agenturního obchodu Vltava Labe Media. Dosavadní ředitelka Zuzana Tylčerová přechází na nově zřízenou pozici. Střídá ji Jitka Beranová. Je rozhodnuto: Jaké značky doporučují čtenáři Receptáře? Výsledky ankety23.června » iReceptář.cz V Českém muzeu hudby na pražské Malé Straně se 15. června 2022 konalo slavnostní předávání již tradiční ankety Čtenáři Receptáře doporučují. Tato ocenění jsou potvrzením důvěry, kterou mají naši čtenáři v jednotlivé značky a jejich výrobky. Digitální obchod vydavatelství Vltava Labe Media vede Novosad17.prosince » Marketing&Media Od začátku prosince je řízením digitálního obchodu Vltava Media Labe (VLM) pověřený Štefan Novosad. Dosavadní ředitel Josef Čapek ze společnosti ke konci roku odchází. Digitální obchod spadá do kompetencí Zuzany Tylčerové, ředitelky centrálního a ag… Odložené platbě Mall Pay se nově říká skipování. Kampaň ji přirovnává k aerobiku6.října » Marketing&Media Odložená platba Mall Pay, která útočí na standardní dobírku, má nový komunikační koncept a názvosloví. Kartě, která bude sloužit jako brána k odložené platbě za nákup, se nově říká skipovací. Kreativa pochází z dílny Brainz Disruptive. Skipování má … Zdraví iDNES.cz. Nový projekt má motivovat ke zdravému životnímu stylu6.října » Marketing&Media Zpravodajská portál iDnes.cz spusti speciál „Zdraví iDnes.cz“. Ten má čtenáři poskytovat zprávy z oblasti zdraví: aktuální informace, praktické rady, zdravý životní styl, cvičení, příběhy a další témata. Se čtenáři v rámci projektu v online poradnác… Šéfka PR a komunikace Mladé fronty končí. Míčová odchází po 15 letech6.října » Marketing&Media Pavlína Míčová, vedoucí PR a komunikace vydavatelství Mladá fronta, po 15 letech opouští svůj post. Společnost je od května v konkurzu a již z ní odešla řada vedoucích pracovníků. Míčová v Mladé frontě poslední měsíce řešila především krizovou komun… Tylčerová vede centrální a agenturní obchod ve Vltava Labe Media6.října » Marketing&Media Mediální skupina Vltava Labe Media (VLM) jmenovala Zuzanu Tylčerovou obchodní ředitelkou pro centrální a agenturní obchod. Pozice vznikla s cílem jednotného přístupu při řešení potřeb klientů a agentur v online, časopisech i Deníku. František Olbert… |
|