|
Vztahuje se k |
Patřila k nejlepším tenistkám Evropy, zastavilo ji ale zranění. Teď navrhuje kabelky za desítky milionů24.října » CzechCrunch Alina Janovskaja spoluzaložila značku Loro Oro, která vyrábí kožené kabelky a šperky. Dnes má obrat 30 milionů korun, prý je to ale jen začátek. Článek Patřila k nejlepším tenistkám Evropy, zastavilo ji ale zranění. Teď navrhuje kabelky za desítky m… Práh smrti, konec lásky i nový start. Bývalá tenistka dobývá trh s kabelkami z Prahy23.října » Forbes Měla být hvězdou grandslamů, místo toho se uchytila na poli módy. Alina Janovskaja otevřeně líčí svůj pestrý příběh, který vedl ke vzniku značky Loro Oro. The post Práh smrti, konec lásky i nový start. Bývalá tenistka dobývá trh s kabelkami z Prahy … Skupina výtržníků v Blansku? Cestující trápí nepokoje na nádraží6.února » Blanenský deník /FOTO, VIDEO/ Poplivaná nástupiště, slovní útoky i fyzický konflikt. Tyto výtržnosti vygradovaly slovním útokem a potyčkou s řidičem autobusu. Na svědomí je má mladý výtržník, který se poslední měsíce vyskytuje v oblasti blanenských nádraží. Pohybuj… Šperky jsem navrhovala pro ženy, ale zájem o ně mají i muži, říká designérka10.září » Lidovky.cz Dříve navrhovala pouze kožené kabelky, letos se Alina Janovskaja rozhodla uvést svou první kolekci šperků Ventus, na které spolupracovala se svým partnerem Pavlem Vojtíkem. „Šperky by měly být něčím, bez čeho neodejdete z domu. Váš talisman, vaše sí… Klenoty Aurum do kampaně obsazují své zaměstnankyně28.května » MediaGuru Klenoty Aurum spouští kampaň s novým sloganem „Klenoty s láskou už 65 let“. Cílem je podpořit stabilitu a tradici značky. |
|