Oliver Wright |
Vztahuje se k |
Pandemie změnila spotřebitelské chování lidí – mění nákupní priority a více dbají na etickou spotřebu5.června » Marketingové noviny Pandemie covid-19 mění spotřebitelské chování a mohla by způsobit trvalé strukturální změny v prodeji spotřebního zboží a v maloobchodu vůbec. Podle průzkumu Accenture, který proběhl v dubnu, tedy v době, kdy v mnoha zemích fungovala karanténní opat… Pandemie změnila spotřebitelské chování lidí29.května » Web4Trader Covid-19 urychluje přijetí digitálních technologií a může způsobit dlouhodobé změny v chování spotřebitelů. Accenture: Pandemie změnila spotřebitelské chování lidí – mění nákupní priority a více dbají na etickou spotřebu29.května » Kurzy.cz Covid-19 urychluje přijetí digitálních technologií a může způsobit dlouhodobé změny v chování spotřebitelů Pandemie covid-19 mění spotřebitelské chování a mohla by způsobit trvalé strukturální změny v prodeji spotřebního zboží a v maloobchodu vůbec. |
|