Natalia Pažická |
Vztahuje se k |
Firmy a udržitelnost? Nejlepší je záruka třetí strany, říká greenfluencerka v podcastu s Danone3.dubna » Forbes Dokážou korporace zachránit planetu? Jak se vyznat v nepřeberném množství tvrzení firem o tom, jak jsou jejich produkty udržitelné, a nakolik můžou zákazníci ovlivnit podnikání nadnárodních gigantů? Nejen o tom přišli do Forbes BrandVoice podcastu d… Ruinuje Taylor Swift globální klima?21.února » Elle.cz My se snažíme používáním papírových brček spasit planetu, zatímco ji naše oblíbené celebrity bezstarostně ničí. Za rok svých cest soukromými letadly způsobí tolik emisí, kolik obyčejný člověk nezvládne ani za několik životů. Mezi největší ničitele k… Trend udržitelnosti. Proti natírání nazeleno bojují také tuzemské společnosti10.února » Metro Žít eko-bio-zero waste udržitelným způsobem je trendem už několik let. Oděvní řetězce to velmi dobře vědí, a tak na své zákazníky chrlí takzvané zelené kolekce, které zas tak zelené nejsou. ELLE Women Awards: Natália Pažická16.ledna » Elle.cz Greenfluencerka mluví o složitých tématech srozumitelným jazykem. Natália Pažická byla na ocenění ELLE Women Awards nominována v kategorii Laskavost. Většina mikroplastů, které za deště natečou z měst do řek, pochází z pneumatik, zjistili vědci26.září » Tretiruka.cz Až 95 procent mikroplastů, které se dostávají do řek a potoků s dešťovou vodou, vzniká otěrem pneumatik. Důvodem je obsah kolem 2500 různých chemikálií z jejich výroby. Dokládá to čerstvý výzkum australských expertů. Pneumatiky se vyrábějí většinou … Lži a vágní fráze. Většina tvrzení fast fashion o udržitelnosti je zavádějící, upozorňuje influencerka24.září » iROZHLAS O udržitelnost v módním průmyslu se dnes už starají i známé fast fashion značky. Anebo jde jen o greenwashing, lživé kampaně značek, jejichž produkce má závažné sociální a environmentální dopady? „Ročně vyrábíme 100 až 150 miliard kusů oblečení, z t… Lži a vágní fráze. Většina tvrzení fast fashion značek o jejich udržitelnosti je zavádějící, upozorňuje greenfluencerka Pažická22.září » Český rozhlas Plus O udržitelnost v módním průmyslu se dnes už starají i známé fast fashion značky. Anebo jde jen o greenwashing, lživé kampaně značek, jejichž produkce má závažné dopady? Topíme se v textilním odpadu. V oděvním řetězci jsem si sedm let nekoupila ani ponožku, říká greenfluencerka Natália Pažická22.září » ČRo 2 - Praha Jak se oblékat ekologicky? „Pointa je nakupovat jen to, co potřebujete. Lidé argumentují tím, že nebudou chodit nazí. Máme vyrobené oblečení pro příštích šest generací!“ |
Petr Hladík
- Český politik
|