Matthew Avery |
Vztahuje se k |
V Bruselu přišli na to, že kamiony tvoří hrstku aut, ale figurují v 15 procentech smrtelných nehod, posvítí si na ně26.dubna » Autoforum.cz Relevantní instituce roky nechtějí vidět obrovskou disproporci mezi počty různých účastníků silničního provozu a jejich podíly na počtu smrtelných nehod. Teď si u Euro NCAP všimli aspoň jedné skupiny, opatření mající vést ke zlepšení jsou ale jako o… Fyzická tlačítka v interiérech aut byla označena za bezpečnostní prvek, výrobci budou nuceni je zachovat6.března » Autoforum.cz Už jsme si nemysleli, že si Brusel budeme moci ještě někdy spojit s čímkoli rozumným, i v pekle ale občas mrzne. „Pachatelé dobra” tak pro jednou nevolají po nesmyslu, Euro NCAP bude automobilky tlačit do zastavení eliminace tlačítek v interiérech. … Pět hvězd dostanou auta s tlačítky. Euro NCAP jde v crash testech proti dotykovým obrazovkám6.března » Novinky.cz Interiéry s minimem tlačítek a ovládáním integrovaným do obrazovek sice působí moderně, ovládání ale odvádí řidičovu pozornost, čehož už si všimla i organizace Euro NCAP. ŽEBŘÍČEK: Hrozivý výsledek Renaultu a Dacie. Naopak Fabia v testech uspěla12.prosince » AutoTN.cz Jeden patří k nejoblíbenějším evropským elektromobilům, druhý je nejlevnější. Oba ale úplně propadly v posledních nárazových testech a hodnocení bezpečnosti Euro NCAP. Renault Zoe nezískal ani jednu z pěti hvězdiček, Dacia Spring jen jedinou. Pro sk… „Rasistická“ autonomní vozidla? Britové se bojí, že auta budou nejhodnější na bílé muže28.dubna » CNN Prima NEWS I když se žádný plně autonomní automobil zatím v silničním provozu nepohybuje, inženýři už při jeho vývoji narážejí na potíže. Experti varují, že mohou mít vozidla ve tmě problémy rozeznat na vozovce pěšího tmavé barvy pleti. Navzdory kritice ale ne… Crashtesty chtějí chránit malé. Výrobcům SUV se nová pravidla líbit nebudou22.května » Auto iDNES.cz Organizace Euro NCAP se rozhodla upravit svůj testovací protokol, kterým hodnotí bezpečnost aut. Nově se bude testovat náraz do pohyblivé bariéry. Crash testy opět zpřísní. Euro NCAP chce zkoumat střet s SUV i záchranné systémy20.května » Autobible.cz Euro NCAP bude nově při svých crash testech využívat pohyblivou bariéru. Hodnotit se bude i systém e-call. Příspěvek Crash testy opět zpřísní. Euro NCAP chce zkoumat střet s SUV i záchranné systémy pochází z Autobible.cz Půl tuny nákladu prodlouží podle výzkumu brzdnou dráhu o délku auta18.února » Novinky.cz Britský výzkum automobilky Volkswagen ukázal, že naložíte-li do dodávky 500 kg nákladu, brzdná dráha se ve 48 i 97 km/h prodlouží v řádech jednotek metrů oproti prázdnému vozu. |
|