|
Vztahuje se k |
Rusové si nové Maybachy koupit nemohou, a tak si začali dělat vlastní z Lady. Připomíná to „ruský luxus” 80. let18:47 » Autoforum.cz Tohle je hotový Maybach pro chudé, navíc pro hodně chudé. Sedí barevné schéma i kola ve stylu kanálových poklopů. A víte co? Přes jistou směšnost a kýčovitost výsledek nevypadá úplně špatně. (Petr Prokopec) „Bugatti pro chudé“ je vážně laciný zabiják, až násobně dražší soupeře v bezprecedentním testu rozcupovalo rozdílem třídy16:25 » Autoforum.cz Nečekali jsme o něj málo, přesto šokuje, s jakou převahou drtí na okruhu velevážené Porsche 911 GT3 RS a vypiplaný Ford Mustang GTD. I kdyby stálo stejně, je to zázrak, z tohoto tria aut je ale jednoznačně nejlevnější, navíc tento test nedává prosto… Podívejte se, diesely nejsou mrtvé, poslední novinka VW pro Evropu má pod kapotou motor V6 TDI14:39 » Autoforum.cz Ústup kdysi tak oblíbeného pohonu do pozadí nemá nic společného s jeho popularitou, zasloužily se o něj hlavně regulace a v návaznosti na ně výrobci. Samotná klientela na ně zvlášť v některých typech aut nedá dopustit, i VW si toho je zjevně pořád d… Nový šéf promluvil o budoucnosti Renaultu. Překvapivě odporuje EU, zrušením regulací chce snížit ceny aut o víc než třetinu10:04 » Autoforum.cz V podobné pozici, zvlášť v případě francouzské a státem ovládané automobilky, by člověk čekal někoho, pro koho i držet ústa a krok bude málo. Francois Provost takový není, dokonce se vymezuje proti přemíře regulací a říká, že jejich omezení může sra… Němci postavili proti VW Golf jeho elektrického nástupce. ID.3 nápadně nadržovali, přesto prohrál4:31 » Autoforum.cz Je docela smutné, když do srovnání nasadíte hvězdu automobilky i médií, postavíte ji proti zašlapávané alternativě, nadržujete jí tak nápadně, až to bolí, a ona přesto prohraje. Přesně to se přihodilo faceliftovanému Volkswagenu ID.3 v klání s rovně… Lamborghini konečně začalo vyrábět svůj „levný” hybridní sporťák, podívejte se na něj na montážní lince17.listopadu » Autoforum.cz Máte pocit, že tohle auto se začal vyrábět už dávno? Jistě nebudete sami, ale není tomu tak, firma dosud dodala jen hrstku předsériových auta sama sobě. Teprve teď posílá Temerario do světa. (Petr Prokopec) Čína se nezapře. Plánuje zákonem omezit akceleraci aut, je to další směšná regulace17.listopadu » Autoforum.cz „Dej blbci funkci a vymyslí lejstro,” pravil slavně Jan Werich. Lidí vymýšlejících lejstra dnes máme v Evropě hromady, v Číně ale pořád dokážou zajít ještě dál. Omezovat akceleraci aut, navíc takto, je opravdu směšné. (Petr Prokopec) Tesla je na tom s prodeji tak zle, že lidem zpřístupní léta zarytě odmítanou funkci17.listopadu » Autoforum.cz Dokud Tesla byla na koni, hrdě odmítala vycházet zákazníkům vstříc i v případech, kdy by jí to zřetelně pomohlo k vyšší popularitě. Teď na koni není, a tak jí padá hřebínek. Podle zdrojů z firmy se tak zákazníci brzy dočkají integrace Apple CarPlay,… Nový ambasador Bentley se aspoň věrohodně tváří jako někdo, kdo by auta značky mohl kupovat17.listopadu » Autoforum.cz Spojovat image automobilky s někým nebo něčím je v dnešní době vždy ošidné, Bentley ale působí dojmem, že ví, co dělá. Její nový ambasador ke značce sedne už kvůli tomu, kým je, současně se navíc tváří jako ti, kteří by jejími zákazníky být mohli. (… Elektrická Godzilla nebude, automobilka ji odpískala. Prý zkoumá „jiné cesty” kvůli „přehodnocení elektromobilů”16.listopadu » Autoforum.cz Nebýt to k pláči, museli bychom se smát. Jaké přehodnocení? Elektrický supersport byl od začátku totálně nesmyslný nápad, který v praxi nikdy nemohl fungovat. Až zřetelný odpor velké části veřejnosti ale přivedl Nissan k tomu, aby celý projekt posla… Další stát zrušil povinnost používat často ohyzdné přední poznávací značky aut, stačí splnit jedinou podmínku16.listopadu » Autoforum.cz Je to něco, co by člověk v pravidly svázaném světě roku 2025 nečekal, ale stalo se to. Historicky ne až tak krátký seznam států, které si vystačí jen s jednou registrační značkou, se ta rozšířil o další, byť v tomto případě to není zcela bezpodmíneč… Šéf Fordu říká, že zůstal v šoku poté, co jeho firma nakoupila čínské elektromobily a rozebrala je na díly16.listopadu » Autoforum.cz Šéf modrého oválu vytáhl podobné historky už několikrát, a tak se musíme ptát, za koho vlastně kope. Upřímnost se jistě cení, ale jaký smysl má srážet vlastní firmu, když tato zjištění beztak nevedou a snad ani nemohou vést ke krokům, které by ji po… |
|