Veronika Bačová |
Vztahuje se k |
Filip Šára: Do škol má nově přijít i "wellbeing". Není jasné, jak na to6.října » Učitelské listy Velkou revizí rámcových vzdělávacích programů (RVP) se má do školní výuky dostat též důraz na tzv. wellbeing (pocit tělesné a duševní pohody... Do škol má nově přijít i „wellbeing“. Není jasné, jak na to15.září » Eduin Velkou revizí rámcových vzdělávacích programů (RVP) se má do školní výuky dostat též důraz na tzv. wellbeing (pocit tělesné a duševní pohody). V českém prostředí nicméně pro výuku wellbeingu zatím chybí metodická opora, upozorňují zástupci České odb… Trendy v pedagogice. Učitelé musejí vymyslet, jak naučit své žáky zvládat stres12.září » Metro Stále je něco nového, stále je možnost naučit se něco, co jsme dosud neznali. Nový obor wellbeing pomůže také s rozvojem emoční gramotnosti a vlastní identity. Odborná společnost připravila návod, jak děti vést ke zvládání stresu10.září » ČeskéNoviny.cz Praha - Pomoct učitelům změnit výuku tak, aby se v ní děti učily mimo jiné i zvládat stres, řešit problémy a udržovat dobré vztahy s jinými lidmi, chce Česká odborná společnost pro... Do škol má nově přijít i „wellbeing“. Není jasné, jak to učit7.září » Novinky.cz Velkou revizí Rámcových vzdělávacích programů (RVP) se má do školní výuky dostat též důraz na tzv. wellbeing (pocit tělesné a duševní pohody). V českém prostředí nicméně pro výuku wellbeingu zatím chybí metodická opora, upozorňují zástupci České odb… Veronika Bačová: Třídní učitel a postoj k inkluzivnímu vzdělávání15.března » Učitelské listy Postoje společně s osobními rysy, znalostmi a dovednostmi patří mezi profesní kompetence učitele a jejich rozvoj charakterizuje „kvalitního“... |
|